28-10-2018
09:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2018
09:09
Mój Orange
Dlaczego gdy chcę skorzystać z aplikacji muszę ją najpierw odinstalować i potem zainstalować na nowo i to dwa razy ponieważ za pierwszym razem gdy numer telefonu jest na dole listy wyskakuje komunikat że błąd połączenia. Czy nie można tego poprawić? Co aktualizacja to jest gorzej , szczególnie w IOS. Po co komu taką aplikacja z której nie można korzystać?. Pozdrawiam
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
28-10-2018
10:22
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-10-2018
10:22
Mój Orange
No cóż u większości apka chodzi dobrze, obstawiam tutaj jednak problem z telefonem, a nie z samą apką. Podejrzewam brak pamięci w telefonie lub jet już jej bardzo mało. Proponuje wykonać reset telefonu do ustawień fabrycznych,