- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Po zmianie email nie mogę logować sę nowym email tylko starym, jak zmienić bym mógł logować się nowym email.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim pogadaj z konsultantem na czacie i zmieni Ci szybko maila
https://www.orange.pl/view/kontakt
Byl juz podobny temat
https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Zmiana-emaila-konta-nowy-M%C3%B3j-Orange/td-p/83199
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Anonim pogadaj z konsultantem na czacie i zmieni Ci szybko maila
https://www.orange.pl/view/kontakt
Byl juz podobny temat
https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/Zmiana-emaila-konta-nowy-M%C3%B3j-Orange/td-p/83199
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - zmiana email
@Anonim zmiana e-maila na koncie Nowy Mój Orange, jak podaje @byczyn_86, wykona konsultant. Ja najczęściej zmianę robiłem przez infolinię, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby to samo konsultant zrobił jak napiszesz na czacie.