- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam Dlaczego nie można logować się do aplikacji MO po przerwie technicznej?
____________
* W temacie doprecyzowano tytuł i kategorię - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jan1Ja się zalogowałem. Na czym się logujesz? Przez stronę czy aplikację?
Jeśli z kompa to wyczyść cookies w przeglądarce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@jan1Ja się zalogowałem. Na czym się logujesz? Przez stronę czy aplikację?
Jeśli z kompa to wyczyść cookies w przeglądarce
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój orange
Przez aplikację tym samym loginem i hasłem i ciekawe że zawsze jest problem z ponownym zalogowaniem po każdej przerwie technicznej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z logowaniem po przerwie technicznej
U mnie się logowało ale nie wszystkie dane się pokazywały. Brak było np. faktur.
Teraz już wszystko OK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z logowaniem po przerwie technicznej
@jan1Spróbuj przez stronę, jeśli nie dasz rady, tylko kontakt z operatorem. Jeśli zalogujesz na www, to proponuję odinstalować apkę i zainstalować od nowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange - problem z logowaniem po przerwie technicznej
Witam
Zalogowałem się ale dopiero za czwartym razem , dlaczego ten problem występuje po każdej przerwie
technicznej ? Na codzień gdy nie ma przerwy technicznej to nie ma problemu z logowaniem tym samym hasłem i loginem.