Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

Witam przeniosłem numer do flex i na stronie internetowej mój Orange nic się nie da zrobić zakupiłem nowy starter który został podpięty pod moje konto i nadal błąd ten sam stoję w miejscu nie mogę sobie esima założyć pisałem z konsultantami 10dni czekać trzeba na usunięcie konta i założenie nowego. Gratuluję Orange że robi tak pod górkę nie da się dogadać z żadnym konsultantem dział techniczny stoi w miejscu będę 10 czekał czy coś zrobicie?  https://nasz.orange.pl/t5/Konto-M%C3%B3j-Orange/B%C5%82%C4%85d-po-zalogowaniu-do-Nowy-M%C3%B3j-Orang...   konsultant zmienił mi maila i zaproponował mi że założy nowe konto ale później powiedział że dopuki starego nie usunę to się nic nie da zrobić... 


Screenshot_2020-03-17-19-23-20-179_com.android.chrome.png

12 ODPOW. 12

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

To wyskakuje po wejściu w ustawienia
Screenshot_2020-03-18-07-50-38-685_com.android.chrome.png


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX


Screenshot_2020-03-18-07-50-56-452_com.android.chrome.png

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

@Diverse masz jeszcze jakieś usługi w Orange?

Jeżeli numer przenosisz do FLEX, to z automatu zostają usunięte dane z Nowy Mój Orange, bo to są dwie różne platformy. Jeżeli przenoszony numer był numerem głównym, to tak będzie się działo.

 

Jeżeli są jeszcze usługi Orange abonament lub na kartę, to proponuję skontaktować się z infolinią BOK: 510 100 100 lub napisać na czacie w tej sprawie.Jeżeli nie pomogą w naprawieniu błędów, to daj znać, poinstruuję co jeszcze można zrobić. Na pewno musisz się uzbroić w cierpliwość, bo ta sprawa może przeciągnąć się na kilka tygodni.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

Kupiłem nową kartę SIM bo we flex nie znalazłem możliwości zamówienia karty esim na Samsung Active 2. Wiec chciałem zrobić to przez stronę z nowym starterem aby go zmienić na esim ale stoję w miejscu bo się nie wyświetla nawet przez te błędy na stronie bo nie widac pisałem z konsultantami juz


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

@Diverse po przeniesieniu numeru do FLEX, zapomnij już o koncie Nowy Mój Orange przez www. We FLEX wszystko załatwiasz przez aplikację. 

 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

No tak ale chcę zarządzać nowa karta SIM która jest w Orange free na kartę i jej nie widzę przez to że przenosząc jedyny numer do flex zepsuła się strona i nawet po zakupie starteru nie widzę go tam




Screenshot_2020-03-18-07-44-46-426_com.android.browser.png

 


IMG_20200318_082625.jpg

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

@Diverse co można zrobić na chwilę obecną, aby zarządzać numerem w taryfie free:

zainstaluj sobie apkę Mój Orange 4.15, tam zarejestruj numer, który masz aktywny w Orange. Przez pewien czas tylko w ten sposób będziesz miał dostęp do swojego konta.

 

Konto z adresem e-mail na Nowy Mój Orange zgłoś konsultantowi do usunięcia. Czas oczekiwania około 2 tygodnie, ja czekałem 3 tygodnie.

 

Po tym czasie dopiero będziesz miał możliwość ponownego założenia konta na Nowy Mój Orange przez www. Wcześniej nie ma co zakładać konta, bo dalej będą błędy. 


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 7
  • 7
  • 0

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

Konto zgłosiłem do usunięcia sam i potrwa to 10 dni. Czego się mogłem spodziewać więcej w sumie. Wiedziałem że to się tak zakończy czekaniem. Przechodzenie do jakiś flexow mi się zachciało. Orange ma tendencję do wypuszczania niedopracowanych rzeczy bo we flex ogłasza się za esimem a nie działa tam nawet esim na smartwatch i jeszcze potrafią zepsuć konto. Nie powiem że się wkur.. na tą siec.


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18338
  • 52434
  • 702

Mój Orange na stronie zepsuty po przeniesieniu do FLEX

@Diverse jeszcze chcę doprecyzować, abyśmy się dobrze zrozumieli.

 

FLEX jest niezależna platforma do zarządzania usługami. Nie ma nic wspólnego z ofertą standardową Orange. Wszelkie usługi, zarządzanie numerem FLEX wykonuje się tylko przez aplikację FLEX jak i uruchamianie eSIM do numeru FLEX. Wchodząc na stronę: https://flex.orange.pl/oferta możesz na czacie uzyskać wszelkie wskazówki i nie trzeba się logować do prowadzenia rozmów.

 

Jeżeli chcesz założyć kartę eSIM do numeru w ofercie Orange, to taka oferta jest tylko dla abonentów. W ofercie na kartę eSIM nie jest dostępny. dostępne jest w ofercie na kartę i na abonament. Więcej info na stronie:

https://www.orange.pl/view/esim#dlaciebie

oraz 

https://www.orange.pl/view/esim

https://www.orange.pl/omnibook/ekstra-karta-esim

 

Numery FLEX to jest inna platforma i nie da się zarządzać tymi numerami przez Nowy Mój Orange, który służy tylko do zaradzania numerami z oferty na kartę i abonament.