- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. Przesiadłem się na iPhone 12 pro. Wcześniej aplikacji używałem na sAmsung Galaxy note 10 i nie miałem takiego problemu. A mianowicie chodzi o to ze zakładka dla ciebie w miejscu gdzie chociażby można odbierać teraz nagrody co środę pojawia się błąd „Ups coś poszło nie tak”. System zaktualizowany do najnowszej wersji. Aplikacja przeinstalowana mimo wszystko ten sam błąd. Czy to błąd w oprogramowaniu czy jakiś błąd na urządzeniu / koncie.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Domcio775 czy masz jeszcz vtego Samsunga? Warto by było sprawdzić, czy tam apka działa prawidłowo. Raczej podejżewwam, że trzeba zrobić zgłoszenie. Najlepiej do supportu apki, na adres e-mail:
aplikacjamojorange@orange.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Domcio775 czy masz jeszcz vtego Samsunga? Warto by było sprawdzić, czy tam apka działa prawidłowo. Raczej podejżewwam, że trzeba zrobić zgłoszenie. Najlepiej do supportu apki, na adres e-mail:
aplikacjamojorange@orange.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
Odgrzebuję temat. U mnie od ponad miesiąca nie działa zakładka "dla Ciebie" w aplikacji mobilnej. Restartowałem i odinstalowywałem aplikację, zgłaszałem dwukrotnie na czacie, ponoć miała działać, ale nie działa. Zgłaszałem do dewelopera na stronie sklepu Play, ale odpisał ogólniki (zresetować, wyczyścić pamięć itp.). Usiłowałem zgłosić na aplikacjamojorange@orange.com ale skrzynka jest przepełniona, I tyle promocji mnie ominęło.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
@slawmog może nie masz zaznaczonych zgód marketingowych, dla tego zakładka nie jest aktywna.
Na forum już był poruszany temat zapchanej skrzynki e-mailowej dewelopera. Niestety od jakiegoś czasu nikt nie odbiera e-maili. Pada podejrzenie, że sklep Googla ma wymóg podania e-maila i tak pewnie zostało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
@ketrasaArtur no wiesz, podstawowe warunki mam spełnione i sprawdzone. Zakładka działała i nagle przestała. Jeden z konsultantów stwierdził, że to usterka globalna, ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć, bo na forum nikt ostatnio nie pisał o takiej usterce.😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
@slawmog u mnie zakładka działa. Zdarzają się jednak sytuacje, że u części użytkowników coś w apce nie działa. Zostaje więc tylko zgłaszanie problemu na infolinii, czacie. Ze swojej strony wykonałeś zalecane czynności, które i ja bym podpowiadał.
edit:
Czy sprawdzana była apka na innym smartfonie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
@ketrasaArtur już pisałem, że podstawowe warunki sprawdzone, zakładka na innym smartfonie również nie działa.
Edit. Telefony były też resetowane do ustawień fabrycznych. ( Motorola 8g i jakiś Xaomi).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
Cześć.
Po raz kolejny 31.X.2022r. na czacie zgłosiłem brak działania zakładki Dla Ciebie. 15 listopada deweloper stwierdził, że poprawiono działanie aplikacji Mój Orange. Zgodnie z jego zaleceniami odinstalowałem i ponownie zainstalowałem apkę, wyczyściłem pamięć, ciasteczka w przeglądarce i nadal nie mam dostępu do zakładki. W przypływie rozpaczy 😊 usunąłem konto w Orange.pl i aplikację w telefonie, poczekam kilka dni i na nowo założę konto i apkę. Deweloper odpowiedział, że gdyby to nie pomogło, to znowu atakować konsultantów.🤔
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
Z doświadczenia nie tylko swojego wiem, że problemy z Mój Orange trzeba zgłaszać nie raz kilkukrotnie. Jak dobrze kojarzę to @ketrasaArtur jest weteranem w tej sprawie. Więc atakuj i powodzenia życzę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Mój Orange błąd
Zakładka "Dla Ciebie" nadal nie działa (od września 2022r.). Dzisiaj znowu zrobiłem zgłoszenie na czacie.😁