- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w nowym Mój Orange
Witam. Mam problem z zalogowaniem się do nowego Mój Orange. Wpisałem pesel oraz numer i tyle, nie pokazało się nic więcej. Po odświeżeniu strony ponownie wpisałem pesel i numer telefonu, ale pokazuje się komunikat "Dla podanych danych konto jest już zarejestrowane." i nie mogę nic zrobić, ani stworzyć konta, ani się zalogować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w nowym Mój Orange
Do Nowego Mój Orange loguje się @, jak jest problem to na czat ci pomogą, ale dopiero w Poniedziałek 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w nowym Mój Orange
@Doman27 Witam spróbuj się zalogować adresem Poczty internetowej jeśli nie loguje wejdź na poczte
i sprawdź czy jest link aktywacyjny może być w spamie jak nie ma to możesz mieć błąd zgłość na czacie Bok Orange w poniedziałek lub zadzwoń na 510100100 i zgłośc błąd konta techniką .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logowanie w nowym Mój Orange
@Doman27 możesz również spróbować zmienić hasło podając e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji w Nowy Mój Orange:
https://www.orange.pl/twojekonto/odzyskaj_haslo
a następnie logując się na swoja pocztę klikasz na otrzymany link i wprowadzasz nowe hasło.
Zaloguj się ponownie na na Nowy Mój Orange. Jeżeli dalej nie działa, to zostaje tylko kontakt z infolinią: 510 100 100 lub czat (pracują w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7 - 22, w soboty 10 - 18):
https://www.orange.pl/view/kontakt