Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Logowanie w nowym Mój Orange


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Logowanie w nowym Mój Orange

Witam. Mam problem z zalogowaniem się do nowego Mój Orange. Wpisałem pesel oraz numer i tyle, nie pokazało się nic więcej. Po odświeżeniu strony ponownie wpisałem pesel i numer telefonu, ale pokazuje się komunikat "Dla podanych danych konto jest już zarejestrowane." i nie mogę nic zrobić, ani stworzyć konta, ani się zalogować.

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Logowanie w nowym Mój Orange

Do Nowego Mój Orange loguje się @, jak jest problem to na czat ci pomogą, ale dopiero w Poniedziałek 🙂


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6575
  • 16466
  • 88

Logowanie w nowym Mój Orange

@Doman27  Witam spróbuj się zalogować adresem Poczty internetowej jeśli nie loguje wejdź na poczte
i sprawdź czy jest link aktywacyjny może być w spamie   jak nie ma to możesz mieć błąd zgłość na czacie Bok Orange w poniedziałek lub zadzwoń na 510100100 i zgłośc błąd konta techniką .


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19616
  • 56821
  • 772

Logowanie w nowym Mój Orange

@Doman27 możesz również spróbować zmienić hasło podając e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji w Nowy Mój Orange:

https://www.orange.pl/twojekonto/odzyskaj_haslo

a następnie logując się na swoja pocztę klikasz na otrzymany link i wprowadzasz nowe hasło.

Zaloguj się ponownie na na Nowy Mój Orange. Jeżeli dalej nie działa, to zostaje tylko kontakt z infolinią: 510 100 100 lub czat (pracują w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 7 - 22, w soboty 10 - 18):

https://www.orange.pl/view/kontakt