Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kontakt z orange 2018

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 4
  • 0
  • 0

Kontakt z orange 2018

tez uwazam ze czas juz najwyzszy podziekowac tym zabojadom!chyba juz dosc sie nachapali!weszli na gotowe i nie dosc ze nie utrzymali poprzednieo poziomu to jeszcze zjechali z nim do zera!!!

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 4
  • 0
  • 0

Kontakt z orange 2018

dokladnie tak!tylko orange zapomnialo kto ich utrzymuje!a oni zamiast dbac o swoich klientow o laske robia jak ktos ma do nich jakas sprawe!!!!.na potewierdzenie prosze poczytac opinie na temat pracy salonu i biura obslugi w gdyni na ul 10 lutego 16

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 4
  • 0
  • 0

Kontakt z orange 2018

mysle ze sprawy zaszly juz dotakiegomomentu,ze nie pozostaje nic innego jak olac Orange tak jak oni olewaja klientow!przemeczyc si do zakonczenia obowiazujacych umow i powiedziec im bay,bay.jest jeszze paru innych operatorow do przetestowania a moze czas wrocic do czasow kiedy telefony komorkowe byly jeszcze w powijakach!a jednak jakos dalo sie bez nich zyc!moze warto wrocicdo tych czasow!!

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Kontakt z orange 2018

1.00 / 5
Uwaga !!!
Dla wszystkich wyjeżdżających za granice...sprawdzajcie swoje faktury po powrocie.
Moj przypadek dotyczy Kuby, otrzymalem rachunek za rozmowy mimo że nie używałem telefonu.
I teraz uwaga !!!
Reklamacja !! najpierw poprzez aplikacje Moj Orange chatowanie z konsultanten ...wrrr..wmawianie mi że napewno odbierałem połączenia(tak wynikalo z bilingu) na nic moje zapewnienia że nie używałem telefonu i i że w moim telefonie w historii polączeń nie ma śladu aby takie połączenia miały miejsce !!!
pozostaje
zlożenie reklamacj..
chatownik zapewnia że po kilku dniach ktos zadzwoni..
Nie dzwoni,więc idę osobiście do BOKu...
I tutaj zaskoczenie bo dostaję informację że odpowiedź na reklamację została rozpatrzona odmownie i informacja zostala wyslana na mojego mejla tydzien temu...
Nic takiego nie dostalem..
Niech pan dobrze sprawdzi..
sprawdzam przy pani,pokazuje że nie ma takiego mejla z dzialu reklamacji, ale za to jest mejl z fakturą z Orange..
to niech pan sprawdzi moze w spamie...
sprawdzamy...nic..
pytam jak to możliwe że mam dodatkowe opłaty za rozmowy na Kubie skoro nie odbierałem żadnych rozmow..
to moze poczta?
ja nie mam aktywowanej poczty !!!
Pani sprawdza ...no nie ma pan..wrrr
Mysle że osoby rozpatrujące reklamację ograniczyly się jedynie do spojrzenia na biling, natomiast nie zadały sobie trudu aby choć na chwilę przyjąć hipotezę że może klient mówi prawdę i może coś jest nie tak z systemem ...że to dziwne że w historii polączeń w aparacie tel. nie ma tych polączen, ale za to są w systemie...i co to za numer?
Kwota nie jest wielka ale obiecalem sobie że za nią przynajmiej pozwolę sobie na odrobine zlośliwości i będę ostrzegal innych przed nieuczciwymi praktykami firmy Orange...
i przed nieudolną ekipą doradcow..konsultantów..i osób z działu tech. ktorzy nie potrafią sprawdzić istoty problemu...
Żałuję że to już nie ten Orange co kiedyś,można było rozwiązać wszystkie niejasności w BOK z "żywym czlowiekiem"..

Highlighted

Poziom 27, Specjalista
  • 1055
  • 973
  • 86

Kontakt z orange 2018

No cóż. Sprawa jak każda inna np. w sądzie. Tam też nikt na słowo nie uwierzy, podstawą są bilingi i na tych opierają się konsultanci. Twoje zapewnienia, że nie było (nie mówię, że kłamiesz), ze nie odbierałeś czy wykonywałeś połączeń nie mają znaczenia. Gdyby tylko wierzono na słowo to operatorzy dawno z torbami by poszli :-). Obawiam się, że nie jesteś w stanie w żaden sposób udowodnić, że połączeń nie było, rejestr rozmów można wykasować. Być może jakaś aplikacja zaszalała. Odwołaj się ponownie od reklamacji.
Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 277
  • 311
  • 5

Kontakt z orange 2018

Coś jednak musi być na rzeczy. Tutaj mam troszke inny przypadek. Mój znajomy pojechał do Turcji w czasie lotu miał telefon wyłączony. Wylądował włączył telefon i po 30minutach dostał SMS że przekroczył limit należności. 

Przy fv okazało że nabiał sobie rachunek o jakieś 280zl chyba. Chiciaz z tego co pamiętam to limit wynosi 250zl. 600 parę MB mu nabilo mimo że nie korzystał z neta. 

Przebywa często w Niemczech i nigdy nie miał podobnego przypadku (nie zjadalo mu GB które ma w do wykorzystania w UE).

Reklamacja-negatyw.

Od 2 lat polityka ORANGE w kwestii reklamacji jest jednoznaczna.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 5
  • 0
  • 0

Kontakt z orange 2018

Aplikacja zaszalała ? w jaki sposób, jeśli dane są wyłączone ?

Oczywiście że rejestr polączen w tel.można wykasować, w ten sposób można wszystko  zakwestio ować...ale uważam że przy rozpatrywaniu reklamacji powinno sie sprawdzić kilka wariantów nie tylko wsazania bilingów...

A może są jakieś opłaty za użyczenie sieci??

 

 

Highlighted

Poziom 26, Specjalista
  • 388
  • 849
  • 43

Kontakt z orange 2018


@PARANOJAnapisał(-a)

[...]600 parę MB mu nabilo mimo że nie korzystał z neta. [...]

 


Za 600 MB w Turcji zapłaciłby ponad 19'000 zł (1 MB kosztuje 31,76 zł) więc podejrzewam, że trochę mniej ich zużył 😉
Najczęstszą przyczyną opłat za transmisję danych w roamingu mimo wyłączonej opcji w telefonie jest korzystanie z LTE. Niestety w takim wypadku telefon wysyła mikro pakiety , które po za UE dość szybko nabijają nam rachunek. Najpewniejszym rozwiązaniem wyjeżdżając z Unii jest ustawić tryb pracy sieci "Tylko 2G (GSM)" i dodatkowo wpisać niepoprawne dane APN w ustawieniach Punktu Dostępowego.

Highlighted

Poziom 21, Pasjonat
  • 1059
  • 1601
  • 7

Kontakt z orange 2018


@zbigniewwnapisał(-a)

Najczęstszą przyczyną opłat za transmisję danych w roamingu mimo wyłączonej opcji w telefonie jest korzystanie z LTE. Niestety w takim wypadku telefon wysyła mikro pakiety , które po za UE dość szybko nabijają nam rachunek. Najpewniejszym rozwiązaniem wyjeżdżając z Unii jest ustawić tryb pracy sieci "Tylko 2G (GSM)" i dodatkowo wpisać niepoprawne dane APN w ustawieniach Punktu Dostępowego.

Bardzo dobra rada! W szkołach niestety tego nie uczą a w instrukcjach też ani słowa, nawet drobnym drukiem a potem wszędzie płacz i płać...