- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
tez uwazam ze czas juz najwyzszy podziekowac tym zabojadom!chyba juz dosc sie nachapali!weszli na gotowe i nie dosc ze nie utrzymali poprzednieo poziomu to jeszcze zjechali z nim do zera!!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
dokladnie tak!tylko orange zapomnialo kto ich utrzymuje!a oni zamiast dbac o swoich klientow o laske robia jak ktos ma do nich jakas sprawe!!!!.na potewierdzenie prosze poczytac opinie na temat pracy salonu i biura obslugi w gdyni na ul 10 lutego 16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
mysle ze sprawy zaszly juz dotakiegomomentu,ze nie pozostaje nic innego jak olac Orange tak jak oni olewaja klientow!przemeczyc si do zakonczenia obowiazujacych umow i powiedziec im bay,bay.jest jeszze paru innych operatorow do przetestowania a moze czas wrocic do czasow kiedy telefony komorkowe byly jeszcze w powijakach!a jednak jakos dalo sie bez nich zyc!moze warto wrocicdo tych czasow!!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
1.00 / 5
Uwaga !!!
Dla wszystkich wyjeżdżających za granice...sprawdzajcie swoje faktury po powrocie.
Moj przypadek dotyczy Kuby, otrzymalem rachunek za rozmowy mimo że nie używałem telefonu.
I teraz uwaga !!!
Reklamacja !! najpierw poprzez aplikacje Moj Orange chatowanie z konsultanten ...wrrr..wmawianie mi że napewno odbierałem połączenia(tak wynikalo z bilingu) na nic moje zapewnienia że nie używałem telefonu i i że w moim telefonie w historii polączeń nie ma śladu aby takie połączenia miały miejsce !!!
pozostaje
zlożenie reklamacj..
chatownik zapewnia że po kilku dniach ktos zadzwoni..
Nie dzwoni,więc idę osobiście do BOKu...
I tutaj zaskoczenie bo dostaję informację że odpowiedź na reklamację została rozpatrzona odmownie i informacja zostala wyslana na mojego mejla tydzien temu...
Nic takiego nie dostalem..
Niech pan dobrze sprawdzi..
sprawdzam przy pani,pokazuje że nie ma takiego mejla z dzialu reklamacji, ale za to jest mejl z fakturą z Orange..
to niech pan sprawdzi moze w spamie...
sprawdzamy...nic..
pytam jak to możliwe że mam dodatkowe opłaty za rozmowy na Kubie skoro nie odbierałem żadnych rozmow..
to moze poczta?
ja nie mam aktywowanej poczty !!!
Pani sprawdza ...no nie ma pan..wrrr
Mysle że osoby rozpatrujące reklamację ograniczyly się jedynie do spojrzenia na biling, natomiast nie zadały sobie trudu aby choć na chwilę przyjąć hipotezę że może klient mówi prawdę i może coś jest nie tak z systemem ...że to dziwne że w historii polączeń w aparacie tel. nie ma tych polączen, ale za to są w systemie...i co to za numer?
Kwota nie jest wielka ale obiecalem sobie że za nią przynajmiej pozwolę sobie na odrobine zlośliwości i będę ostrzegal innych przed nieuczciwymi praktykami firmy Orange...
i przed nieudolną ekipą doradcow..konsultantów..i osób z działu tech. ktorzy nie potrafią sprawdzić istoty problemu...
Żałuję że to już nie ten Orange co kiedyś,można było rozwiązać wszystkie niejasności w BOK z "żywym czlowiekiem"..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
Coś jednak musi być na rzeczy. Tutaj mam troszke inny przypadek. Mój znajomy pojechał do Turcji w czasie lotu miał telefon wyłączony. Wylądował włączył telefon i po 30minutach dostał SMS że przekroczył limit należności.
Przy fv okazało że nabiał sobie rachunek o jakieś 280zl chyba. Chiciaz z tego co pamiętam to limit wynosi 250zl. 600 parę MB mu nabilo mimo że nie korzystał z neta.
Przebywa często w Niemczech i nigdy nie miał podobnego przypadku (nie zjadalo mu GB które ma w do wykorzystania w UE).
Reklamacja-negatyw.
Od 2 lat polityka ORANGE w kwestii reklamacji jest jednoznaczna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
Aplikacja zaszalała ? w jaki sposób, jeśli dane są wyłączone ?
Oczywiście że rejestr polączen w tel.można wykasować, w ten sposób można wszystko zakwestio ować...ale uważam że przy rozpatrywaniu reklamacji powinno sie sprawdzić kilka wariantów nie tylko wsazania bilingów...
A może są jakieś opłaty za użyczenie sieci??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
@PARANOJAnapisał(-a)[...]600 parę MB mu nabilo mimo że nie korzystał z neta. [...]
Za 600 MB w Turcji zapłaciłby ponad 19'000 zł (1 MB kosztuje 31,76 zł) więc podejrzewam, że trochę mniej ich zużył 😉
Najczęstszą przyczyną opłat za transmisję danych w roamingu mimo wyłączonej opcji w telefonie jest korzystanie z LTE. Niestety w takim wypadku telefon wysyła mikro pakiety , które po za UE dość szybko nabijają nam rachunek. Najpewniejszym rozwiązaniem wyjeżdżając z Unii jest ustawić tryb pracy sieci "Tylko 2G (GSM)" i dodatkowo wpisać niepoprawne dane APN w ustawieniach Punktu Dostępowego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
@zbigniewwnapisał(-a)
Najczęstszą przyczyną opłat za transmisję danych w roamingu mimo wyłączonej opcji w telefonie jest korzystanie z LTE. Niestety w takim wypadku telefon wysyła mikro pakiety , które po za UE dość szybko nabijają nam rachunek. Najpewniejszym rozwiązaniem wyjeżdżając z Unii jest ustawić tryb pracy sieci "Tylko 2G (GSM)" i dodatkowo wpisać niepoprawne dane APN w ustawieniach Punktu Dostępowego.
Bardzo dobra rada! W szkołach niestety tego nie uczą a w instrukcjach też ani słowa, nawet drobnym drukiem a potem wszędzie płacz i płać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Kontakt z orange 2018
Mój temat wiecznie żyw. Wiecie co? Mam po dziurki w nosie orenż. Nieco ponad miesiąc temu wnieśliśmy o cesję danych konta, jako iż umowa jest na zmarłego członka rodziny. Oczywiście trywialna zmiana imienia oraz pesel, okazała się ponad siły dla milionerów z france telecom. Ich rozwiązaniem było odcięcie dzisiaj nas od sieci, przez manipulowanie danymi konta. Nie ważne że osoby pracują zdalnie, co kogo tam to obchodzi. Więc próbowałem to załatwić przez telefon. Nie, bo "sztuczna inteligancja" (sic...) orenż będzie przerywać w trakcie podawania danych i na koniec okaże się bezużyteczna. Pal licho, a nuż się zaloguję i znajdę na koncie jakieś wieści. Dzie tam, orenż zmienił sobie templejt w ramach walki z klientami. Nie dość, że system nie rozpoznaje maila, to żongluje sposobami logowania. Mail, id, id usługi, nr. telefonu; czasem mail, czasem coś innego. Jak już jakimś cudem wypadnie login przez usługę i uda się zalogować, atakuje użytkownika durny filtr połączony z kolorowym okienkiem. Chcą, żeby się przerejestrować na nowy szablon. Przez telefon niewykonalne, podobnie jak przez pc. Oba przypadki wywalają blanki. Jeśli sposób się obejdzie i poda dane uwierzytelniające, system będzie drzeć mordę o kolejną weryfikację - tym razem przez czat. Ale ponieważ sytuacja jest jaka jest, to nie ma z kim. Piszę do Was tylko dlatego, że wyżonglowałem sobie login przez id konta. Nastepnie dokonałem liniowych modyfikacji kodu strony, coby umożliwić sobie dostęp do narzędzi, za które zapłaciłem. Wreszcie z poziomu menu zmieniłem hasło neostrady na nowe i rzecz odżyła. Inaczej byłbym uziemiony, podobnie jak osoba siedząca kilka metrów dalej, a pracująca zdalnie. Także dzięki orenż. Macie gdzieś klientów i prędzej czy później konkurencja wam dokopie. Niezawodnie zmienię w najbliższych miesiącach operatora telefonu i sieci. Nie ze złośliwości, ale po prostu byłbym debilem, gdybym dalej płacił milionerowi, który oszczęcza przez duszenie własnego interesu. Do kitu taki biznesplan.
______________
* Wpis został poddany edycji - Moderator Wiktor