- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rano przez aplikacje chciałem przedłużyć pakiet bez limitu kupując na 31 dni i dostałem komunikat że coś nie poszło.
Teraz wchodząc przez stronę że jednak udało się i przedłużyli mi pakiet o 31 dni (za 31zł).
Jest aktualnie awaria w aplikacji ?
Mam najnowszą wersji aplikacji i Android 12.
____________
* Wątek wyodrębniono z tematu Aplikacja Mój Orange 5.x - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To nie musi być awaria aplikacji czy jej błąd. Aplikacja komunikuje się z innymi systemami które dają jakąś informację zwrotną. Tak na prawdę nie jesteśmy w stanie stwierdzić gdzie ta informacja z komunikatem że coś poszło nie tak miała swój początek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
To nie musi być awaria aplikacji czy jej błąd. Aplikacja komunikuje się z innymi systemami które dają jakąś informację zwrotną. Tak na prawdę nie jesteśmy w stanie stwierdzić gdzie ta informacja z komunikatem że coś poszło nie tak miała swój początek.