Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Kiedy będzie możliwość logowania się do aplikacji danymi nowego konta Mój Orange plus inne problemy.


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 236
  • 316
  • 8

Kiedy będzie możliwość logowania się do aplikacji danymi nowego konta Mój Orange plus inne problemy.

Pod koniec zeszłego roku zostałem zmuszony do przejścia na nową wersję konta Mój Orange. Po kilku miesiącach mniejszych i większych problemów obecnie daje się już w miarę korzystać z konta na www.orange.pl natomiast dalej są problemy z aplikacją.
Nie ma możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange (na pewno wersja 4.1, 4.2 i obecna 4.3) e-mailem oraz hasłem z nowego konta Mój Orange i cały czas muszę pamiętać o starych danych do logowania. Chciałbym wiedzieć kiedy to w końcu zostanie poprawione.

 

Po drugie posiadam pakiet Orange Love i dodatkowo kupiłem "Internet LTE dla domu". W aplikacji Mój Orange nie wyświetla się zużycie pakietu dla tej usługi. Po wybraniu usługi LTE dla domu w kafelku z pakietem jest komunikat "Brak danych". Problem pojawił się od wersji 4.0. W wersjach 3.x wszystko działało szybko i sprawnie. Kiedy można liczyć na poprawienie tego błędu, który występuje jak dobrze pamiętam od września z zeszłego roku.

 

Kolejna sprawa. Kiedy z usługi stacjonarnej przełączę się na konto Internetu LTE dla domu to z listy usług znika mi telefon komórkowy, który mam w ramach Orange Love. Muszę znowu przełączyć się na usługę stacjonarną i telefon komórkowy wraca na listę. Kolejne przełączenie na usługę Internet LTE dla domu skutkuje komunikatem "Przepraszamy, coś poszło nie tak. Zaloguj się ponownie." Błąd występuje zawsze jak powtarzam tę czynność.  Przeinstalowanie aplikacji nie pomaga.

Podsumowując niestety od wersji 4.0 aplikacja nie działa jak powinna i wcale nie widać poprawy w kolejnych wersjach. Błędy sprzed kilku miesięcy dalej występują. Czy można się spodziewać, że aplikacja Mój Orange w końcu zacznie działać jak w wersji 3.x gdzie nie było takich problemów?

3 ODPOW. 3
Anonim

Nie dotyczy

Kiedy będzie możliwość logowania się do aplikacji danymi nowego konta Mój Orange plus inne problemy

@Sebastian1, a już sobie pomyślałem, że ja mam tylko problemy. Pokaż screeny na dowód, albo lepiej i nie, bo na zapleczu pewnie się głowią, czemu tak jest na podstawie moich screenów. Deczko zostałem "oświecony", że być może u mnie problemy są z kartoteką, a innym razem przez to, że jestem testerem bety. Bądź tu człowieku mądry. Ale z Twojego opisu wygląda, że dajesz sobie jakoś radę...gorszą niż jakość świadczonych usługEmotikon: Język

Anonim

Nie dotyczy

Kiedy będzie możliwość logowania się do aplikacji danymi nowego konta Mój Orange plus inne problemy

@AnonimJak widać że nie jesteś jedyny  z takim problemem tak samo ma @Sebastian1 


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10920
  • 150

Kiedy będzie możliwość logowania się do aplikacji danymi nowego konta Mój Orange plus inne problemy


@Sebastian1 napisał:
Pokaż szczegóły
(...)
Nie ma możliwości zalogowania się do aplikacji Mój Orange (...) e-mailem oraz hasłem z nowego konta Mój Orange i cały czas muszę pamiętać o starych danych do logowania. Chciałbym wiedzieć kiedy to w końcu zostanie poprawione.

Coś więcej na ten temat możesz się dowiedzieć z tego wpisu 🙂

 

 

Pokaż szczegóły
Po drugie posiadam pakiet Orange Love i dodatkowo kupiłem "Internet LTE dla domu". W aplikacji Mój Orange nie wyświetla się zużycie pakietu dla tej usługi. Po wybraniu usługi LTE dla domu w kafelku z pakietem jest komunikat "Brak danych". Problem pojawił się od wersji 4.0. W wersjach 3.x wszystko działało szybko i sprawnie. Kiedy można liczyć na poprawienie tego błędu, który występuje jak dobrze pamiętam od września z zeszłego roku.

A najnowsza wersja 4.4 coś zmienia w tym obszarze? Nie wykluczone, że problem ten ma związek z poniższym  Emotikon: Obojętny

 

 

Pokaż szczegóły
(...) Kiedy z usługi stacjonarnej przełączę się na konto Internetu LTE dla domu to z listy usług znika mi telefon komórkowy, który mam w ramach Orange Love. Muszę znowu przełączyć się na usługę stacjonarną i telefon komórkowy wraca na listę. Kolejne przełączenie na usługę Internet LTE dla domu skutkuje komunikatem "Przepraszamy, coś poszło nie tak. Zaloguj się ponownie." Błąd występuje zawsze jak powtarzam tę czynność.  Przeinstalowanie aplikacji nie pomaga.

Podsumowując niestety od wersji 4.0 aplikacja nie działa jak powinna i wcale nie widać poprawy w kolejnych wersjach. Błędy sprzed kilku miesięcy dalej występują. Czy można się spodziewać, że aplikacja Mój Orange w końcu zacznie działać jak w wersji 3.x gdzie nie było takich problemów?

Spróbuj jeszcze zalogować się na konto w apce nr. komórkowym (Telefon komórkowy Orange Love)... U @Anonim to pomogło :). (Oczywiście wcześniej wyloguj się ze wszystkich kont).