- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przesłać zrzut ekranu?
Za piątym razem udało mi się połączyć z konsultantem i na czacie wyświetla się spinacz. Jak go kliknę wyskakuje okienko z możliwością dodania załącznika:
Dodam jeszcze że logowałem się na starą wersję konta Mój Orange przez www, bo w nowej wyskakiwał mi komunikat, że nie jestem zalogowany, mimo, że logowałem się e-mailem.
W sumie, to Orange ma dobre podejście. Aby nie przeszkadzać konsultantom i nie dołączać załączników, to utrudnić połączenie na czacie. Max 4 razy mnie nie przepuścił, rozłączał. Za piątym podejściem udało się, ale zajęło mi to ponad 40 minut. Życzę powodzenia.
____________
* Wpis został poddany edycji - Wiktor
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przesłać zrzut ekranu?
przyznam szczerze ze gdyby nie ten temat to nie zwrocilbym uwagi na te zalaczniki
az z ciekawosci sprawdzilem to w apce i faktycznie tam nie da sie dodac zalacznika. Ale nie narzekam, bo jeszcze jakis czas temu w ogole nie bylo czatu... A teraz jest! 😅
z ciekawosci sprawdzilem tez na stronie. Cos jest na rzeczy, bo jak probowalem uruchomic czat, gdy nie bylem zalogowany, to dostawalem komunikat, ze czat chwilowo jest niedostepny i zeby sprobowac pozniej
poczekalem i nic - dalej to samo
zalogowalem sie - normalnie mailem i dostalem komunikat o problemach jakies 404 cos takiego
zalogowalem sie kilka minut pozniej i już wszystko ok - mialem dostep do konta i normalnie moglem porozmawiac na czacie
i tak - mozna na nim dodawac zalacznik
naprawde myslisz, ze specjalnie utrudniają dostep do czata, zebysmy my nie mogli dolaczac zalacznikow? 🙄
troche by to bylo dziwne. Wydaje mi sie, ze po prostu teraz maja jakies problemy techniczne, cala filozofija
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przesłać zrzut ekranu?
Jak próbowałem na czacie porozmawiać z konsultantem, to na początku MAX próbuje wybadać sprawę, następnie łączy z konsultantem i za chwilę połączenie jest zerwane.
Ja bym bardzo się cieszył, żeby mi nikt głowy nie zawracał usterkami i awariami, ale ja telefonu nie wyłączam, natomiast czat z konsultantem jest zrywany. Dla mnie czat jest topornym narzędziem do komunikacji, natomiast konsultanci wprowadzają nerwową atmosferę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przesłać zrzut ekranu?
Mój problem polega na tym, że od ponad 2 miesięcy internet nie działa prawidłowo. Gdy nie działa czat to łączę się z BOK ale niestety połączenia są płatne i nie trwają minuty a przeważnie między 10 a 20 choć Orange i tak nie może poradzić sobie z usterką. I tak dryfuję między reklamacją na internet a reklamacją za koszty połączenia z BOK. Bo gdyby czat działał prawidłowo to by było ok. No i nie mogę zapomnieć o podejściu do klienta, gdzie ja opisuję problem a doradca w tym czasie opuszcza czat 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jak przesłać zrzut ekranu?
@Piotr71 na infolinię proponuję dzwonić od konkurencji lub kupić starter za 5 PLN Orange na kartę. Konto ważne 30 dni. Koszt połączenia z oferty na kartę wynosi 1,5 PLN za połączenie, niezależ od czasu trwania połączenia. Wystarczy więc na trzy połączenia.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »