- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet problem
Wg regulaminu czas na włączenie pakietu to 24 godziny, tak więc poczekaj jeszcze.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet problem
Wyjaśnię. Wpłaciłem 30 zł na moje konto. wtedy w aplikacji wybrałem jednorazowe doładowanie internetu 30 GB na 30 dni za 30 zł. było wczoraj około 22.00. potem napisał na poparcie, że nie ma szkoły z internatem. powiedzieli, że później nie mówią po angielsku, w ogóle nie odpowiedzieli. następnie spadła o 20 GB premii za uzupełnienie. ale 30 GB jest tak dychotomiczne i nie. Zrobiłem wszystko przez aplikację i teraz wydaje mi się, że to był mój błąd. Musiałem wysłać kod na numer 360 ... nabrałem się na aplikację. teraz nie ma pieniędzy ani internetu. ale muszę jechać dalej do Hiszpanii i bez komunikacji jest to problem. Nie wiem, czy kupić nowy numer, czy zmienić operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet problem
Dziękuję Ci. Jeszcze poczekam. tembolee podpowiedział mi super kod na kolejne 5 GB. ale wkrótce musimy iść. jest jeszcze czas, ale w tyle.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »