Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Dwa konta na jednym E-mail-u

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Dwa konta na jednym E-mail-u

Witam wszystkich mam pytanie bo nie mogę sobie poradzić z tym... Na jednym adresie e-mail mam zarejestrowane konto usług stacjonarnych i konto usług komórkowych problem jest taki że nie mogę się zalogować na usługi komórkowe z komputera a jedynie z telefonu i tylko dlatego że na komórce w aplikacji podaje numer telefonu jako login ale niestety na komputerze wymagany jest e-mail jako login. Jak i czy mogę zmienić adres e-mail na zalogowanie się do systemu usług stacjonarnych?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Dwa konta na jednym E-mail-u

Na komórce logujesz się do starego Mój Orange, do którego podawało się numer usługi

Przez przeglądarkę wchodzi się do Nowego Mój Orange, do którego logowania podaje się adres mailowy. jeśli nie zakładałas wcześniej konta na przeglądarce to po prostu musisz założyć 🙂 trochę to pokręcone, ale za niedługo będzie zlikwidowane Stare Mój Orange i nie będzie już rozbieżności

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18

Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Dwa konta na jednym E-mail-u

Na komórce logujesz się do starego Mój Orange, do którego podawało się numer usługi

Przez przeglądarkę wchodzi się do Nowego Mój Orange, do którego logowania podaje się adres mailowy. jeśli nie zakładałas wcześniej konta na przeglądarce to po prostu musisz założyć 🙂 trochę to pokręcone, ale za niedługo będzie zlikwidowane Stare Mój Orange i nie będzie już rozbieżności


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Dwa konta na jednym E-mail-u

Na początku na komputerze logowałem się do starego orange potem już do nowego a w aplikacji później. W apce bez poroblemu zaloguje sie np zeby zapłacic rachunek ale chciałbym miec mozliwość zalogowania się na mój orange na komputerze jednak jak pisałem nie mam takiej mozliwości przez to że do moj orange podałem tez sam mail do rejestracji na konto z usługami stacjonarnymi i usługami komórkowymi a to są dwa osobne konta jednak na jednym mailu i teraz chciałbym zmienić maila do logowania na stacjonarne... Przepraszam jeżeli jakos dziwnie tłumaczę...


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Dwa konta na jednym E-mail-u

Przepraszam, to ja musiałam nie zrozumieć. To są dwa konta stojące na dwie różne osoby? Bo każdy kto ma usługi stacjonarne i na kartę, może sobie przełączać pomiędzy kontami w wersji przeglądarkowej


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Dwa konta na jednym E-mail-u

Konto na usługi stacjonarne i internet jest na moją mame i to konto mama ma połączone ze swoim telefonem komórkowym a drugie konto na usługi komórkowe jest na mnie i obydwa są zarejestrowane w serwisie na jeden adres e-mail z tego względu że ja obydwa obsługuje tzn płace rachunki i teraz na konto z usługami stacjonarnymi loguje sie bez problemu na komputerze a na swoje nie mogę i jedynie z aplikacji w telefonie mogę to zrobić a chciałbym to robic również na komputerze... Teraz jak to zrobic żebym obydwa mógł obsługiwać na komputerze?


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Dwa konta na jednym E-mail-u

W takim wypadku możesz zrobić tylko jedno - napisać na czacie na telefonie, będąc zalogowanym na usługi komórkowe, żeby zresetowali Ci konto komórkowe, lub zmienili maila, bo Ty nie możesz tego zrobić.


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Dwa konta na jednym E-mail-u

i tak uczynię 🙂 zobaczymy co zdziałam - dziekuje:)


Poziom 22, Odkrywca Przestworzy
  • 256
  • 706
  • 10

Dwa konta na jednym E-mail-u

Mam nadzieję, że szybko rozwiążą problem 🙂


Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 14
  • 0

Dwa konta na jednym E-mail-u

😃


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19949
  • 57665
  • 784

Dwa konta na jednym E-mail-u

@michelus rozumiem, że chcesz zmienić e-mail do logowania na koncie mamy?  W tym przypadku musi zrobić to właściciel usług, czyli Twoja mama. Zmianę e-maila może dokonać tylko konsultant na infolinii: 510 100 100 lub na czacie: https://www.orange.pl/view/kontakt

Po weryfikacji mamy na infolinii, możesz Ty dalej kontynuować rozmowę.