- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W aplikacji "Mój Orange" znajdują się posiadane usługi z możliwością zarządzania nimi.
Osobiście posiadam tam kilka numerów telefonów oraz dostęp do Neostrady w 2 niezależnych lokalizacjach. Wszystko jest cacy do pewnego momentu, kiedy na przykład użytkownik, któremu nawali router będzie musiał go zrestartować do ustawień fabrycznych i nie pamięta hasła do Neostrady.
A więc mam w aplikacji ( jak wyżej zaznaczyłem) 2 usługi neostrady i w jednej z nich chcę ustawić sobie nowe hasło. Wybieram właściwy numer neostrady, tymczasem aplikacja podkłada mi login i zmianę hasła do innej usługi niż wybrałem. Generalnie obojętnie którą usługę neostrady wybiorę, finalnie prowadzony jestem tylko do tej jednej z wielu.
Na szczęście hasło udało się zmienić przez przeglądarkę.
________________
* Przeniesione z działu Pomysły – moderator Kinga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Myślę że dobrze gdybyś wysłał to na maila aplikacjamojorange@orange.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Myślę że dobrze gdybyś wysłał to na maila aplikacjamojorange@orange.com
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bug do usunięcia w aplikacji "mój Orange"
@piekielko2 warto też zgłosić ten problem na infolinii, czacie. Może uda się usunąć problem.