Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Bug do usunięcia w aplikacji "mój Orange"

ROZWIĄZANE

Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 3
  • 0

Bug do usunięcia w aplikacji "mój Orange"

W aplikacji "Mój Orange" znajdują się posiadane usługi z możliwością zarządzania nimi.

Osobiście posiadam tam kilka numerów telefonów oraz dostęp do Neostrady w 2 niezależnych lokalizacjach. Wszystko jest cacy do pewnego momentu, kiedy na przykład użytkownik, któremu nawali router będzie musiał go zrestartować do ustawień fabrycznych i nie pamięta hasła do Neostrady.

A więc mam w aplikacji ( jak wyżej zaznaczyłem) 2 usługi neostrady i w jednej z nich chcę ustawić sobie nowe hasło. Wybieram właściwy numer neostrady, tymczasem aplikacja podkłada mi login i zmianę hasła do innej usługi niż wybrałem. Generalnie obojętnie którą usługę  neostrady wybiorę, finalnie prowadzony jestem tylko do tej jednej z wielu.

Na szczęście hasło udało się zmienić przez przeglądarkę.

 

________________
* Przeniesione z działu Pomysły – moderator Kinga

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1817
  • 7911
  • 65

Bug do usunięcia w aplikacji "mój Orange"

Myślę że dobrze gdybyś wysłał to na maila aplikacjamojorange@orange.com

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 1817
  • 7911
  • 65

Bug do usunięcia w aplikacji "mój Orange"

Myślę że dobrze gdybyś wysłał to na maila aplikacjamojorange@orange.com


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19616
  • 56822
  • 772

Bug do usunięcia w aplikacji "mój Orange"

@piekielko2 warto też zgłosić ten problem na infolinii, czacie. Może uda się usunąć problem.