Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak wglądu we własne konto

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 173
  • 173
  • 0

Brak wglądu we własne konto

Od jakiegoś czasu jak Orange zaproponował mi przejście na nowe "Mój Orange" mam problem z dostępem do mojego konta, nie wyświetla mi mojego światłowodu tylko przechodzi do oferty na kartę, nie mam aktualnie w Orange żadnej karty, więc musi to być jakaś stara karta która blokuje system Orange ...

Tak samo nie mogę się zalogować przez aplikację.

Zgłaszałem to i już prawie 2 tygodnie minęły od zgłoszenia i nadal nic się nie zmieniło.

 


orange blad.jpg

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8983
  • 14115
  • 275

Brak wglądu we własne konto

@Mitar migracja ze starego Mój Orange na Nowe Mój Orange przebiegła niewłaściwie. Zdarzają się takie problemy.

Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie o usunięcie konta.

Po usunięciu konta należy ponownie założyć. Przed ponowną rejestracją upewnij się, że konto już zostało usunięte. Usuwanie trwa kilkanaście godzin. Po ponownej rejestracji problem powinien ustąpić.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

9 ODPOW. 9
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8983
  • 14115
  • 275

Brak wglądu we własne konto

@Mitar migracja ze starego Mój Orange na Nowe Mój Orange przebiegła niewłaściwie. Zdarzają się takie problemy.

Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie o usunięcie konta.

Po usunięciu konta należy ponownie założyć. Przed ponowną rejestracją upewnij się, że konto już zostało usunięte. Usuwanie trwa kilkanaście godzin. Po ponownej rejestracji problem powinien ustąpić.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 173
  • 173
  • 0

Brak wglądu we własne konto

@ketrasa 

Skoro Orange tak chwali się w stopce każdej strony, że są "siecią numer 1", to dlaczego ja mam się znowu przebijać przez tłumy konsultantów żeby załatwić problem który oni sami stworzyli ? ( poprzedni "Mój Orange" działał bez problemów )

Ja ze swojej strony już zgłosiłem problem techniczny razem ze zrzutem ekranu i dokładnym opisem problemu.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8983
  • 14115
  • 275

Brak wglądu we własne konto

@Mitar niestety jakie sytuację występują. Ja czekałem pół roku na naprawę. Tylko u mnie pojawiał się błąd 404. Bez usunięcia konta i ponownej rejestracji nic nie dało się zrobić. Niestety inaczej nie da się usunąć problemu. Sam konta nie usuniesz, dlatego potrzebny jest kontakt z infolinią i zgłoszenie konkretnej czynności, czyli usunięcie konta.

Nowa wersja daje więcej możliwości niż stara, dlatego konieczna jest zmiana, która niestety nie zawsze działa prawidłowo. Najgorzej, jak migruje się na nową wersję.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 173
  • 173
  • 0

Brak wglądu we własne konto

@ketrasa 

"Sztuczna inteligencja" Orange niestety nie była mi w stanie pomóc w tej sprawie:

"W tej sprawie pomoże Ci doradca. Możesz z nim porozmawiać od poniedziałku do piątku (07:00-22:00) oraz w sobotę (10:00-18:00). Pamiętaj, większość spraw związanych z Twoim kontem załatwisz, logując się do Mój Orange przez aplikację lub stronę www.orange.pl."

 

"Sieć #1" nie zatrudnia konsultantów na weekendy...

 

Generalnie czuję się jakbym występował w jakimś kabarecie.

 

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8983
  • 14115
  • 275

Brak wglądu we własne konto

@Mitar w weekendy konsultanci pracują interwencyjnie i nie wszystkie działy pracują. Próbuj zgłosić sprawę w Poniedziałek po godzinie 7-mej. Dziś raczej nic nie załatwisz.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 173
  • 173
  • 0

Brak wglądu we własne konto

@ketrasa 

W ustawieniach znalazłem opcję usuwania konta i ją kliknąłem, o to chyba chodziło ?

To to samo co przez infolinię ?

 


orange2.jpg
Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8983
  • 14115
  • 275

Brak wglądu we własne konto

@Mitar też może być. U mnie nie miałem dostępu do takiej opcji, więc załatwiałem przez infolinię. Teraz sprawdzaj, czy konto zostało usunięte. Je doczekałem 24 godziny po usunięciu i dopiero podjąłem próbę rejestracji.

Daj znać, jak u Ciebie przebiegnie sprawa z kontem.

Highlighted

Poziom 18, Komentator
  • 173
  • 173
  • 0

Brak wglądu we własne konto

Ponieważ jestem osobą niecierpliwą, po 15 minutach od daty/godziny usunięcia konta założyłem je ponownie i mam już wgląd w moje wszystkie usługi.

Dziękuję za sugestię usunięcia konta i założenia go ponownie.

Highlighted

Poziom 37, Guru **
  • 8983
  • 14115
  • 275

Brak wglądu we własne konto

@Mitar fajnie, że udało się naprawić Twoje konto Mój Orange 🙂👍