- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Od jakiegoś czasu jak Orange zaproponował mi przejście na nowe "Mój Orange" mam problem z dostępem do mojego konta, nie wyświetla mi mojego światłowodu tylko przechodzi do oferty na kartę, nie mam aktualnie w Orange żadnej karty, więc musi to być jakaś stara karta która blokuje system Orange ...
Tak samo nie mogę się zalogować przez aplikację.
Zgłaszałem to i już prawie 2 tygodnie minęły od zgłoszenia i nadal nic się nie zmieniło.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Mitar migracja ze starego Mój Orange na Nowe Mój Orange przebiegła niewłaściwie. Zdarzają się takie problemy.
Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie o usunięcie konta.
Po usunięciu konta należy ponownie założyć. Przed ponowną rejestracją upewnij się, że konto już zostało usunięte. Usuwanie trwa kilkanaście godzin. Po ponownej rejestracji problem powinien ustąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Mitar migracja ze starego Mój Orange na Nowe Mój Orange przebiegła niewłaściwie. Zdarzają się takie problemy.
Zadzwoń na infolinię: 510 100 100 lub napisz na czacie o usunięcie konta.
Po usunięciu konta należy ponownie założyć. Przed ponowną rejestracją upewnij się, że konto już zostało usunięte. Usuwanie trwa kilkanaście godzin. Po ponownej rejestracji problem powinien ustąpić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
Skoro Orange tak chwali się w stopce każdej strony, że są "siecią numer 1", to dlaczego ja mam się znowu przebijać przez tłumy konsultantów żeby załatwić problem który oni sami stworzyli ? ( poprzedni "Mój Orange" działał bez problemów )
Ja ze swojej strony już zgłosiłem problem techniczny razem ze zrzutem ekranu i dokładnym opisem problemu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
@Mitar niestety jakie sytuację występują. Ja czekałem pół roku na naprawę. Tylko u mnie pojawiał się błąd 404. Bez usunięcia konta i ponownej rejestracji nic nie dało się zrobić. Niestety inaczej nie da się usunąć problemu. Sam konta nie usuniesz, dlatego potrzebny jest kontakt z infolinią i zgłoszenie konkretnej czynności, czyli usunięcie konta.
Nowa wersja daje więcej możliwości niż stara, dlatego konieczna jest zmiana, która niestety nie zawsze działa prawidłowo. Najgorzej, jak migruje się na nową wersję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
"Sztuczna inteligencja" Orange niestety nie była mi w stanie pomóc w tej sprawie:
"W tej sprawie pomoże Ci doradca. Możesz z nim porozmawiać od poniedziałku do piątku (07:00-22:00) oraz w sobotę (10:00-18:00). Pamiętaj, większość spraw związanych z Twoim kontem załatwisz, logując się do Mój Orange przez aplikację lub stronę www.orange.pl."
"Sieć #1" nie zatrudnia konsultantów na weekendy...
Generalnie czuję się jakbym występował w jakimś kabarecie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
@Mitar w weekendy konsultanci pracują interwencyjnie i nie wszystkie działy pracują. Próbuj zgłosić sprawę w Poniedziałek po godzinie 7-mej. Dziś raczej nic nie załatwisz.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
W ustawieniach znalazłem opcję usuwania konta i ją kliknąłem, o to chyba chodziło ?
To to samo co przez infolinię ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
@Mitar też może być. U mnie nie miałem dostępu do takiej opcji, więc załatwiałem przez infolinię. Teraz sprawdzaj, czy konto zostało usunięte. Je doczekałem 24 godziny po usunięciu i dopiero podjąłem próbę rejestracji.
Daj znać, jak u Ciebie przebiegnie sprawa z kontem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
Ponieważ jestem osobą niecierpliwą, po 15 minutach od daty/godziny usunięcia konta założyłem je ponownie i mam już wgląd w moje wszystkie usługi.
Dziękuję za sugestię usunięcia konta i założenia go ponownie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak wglądu we własne konto
@Mitar fajnie, że udało się naprawić Twoje konto Mój Orange 🙂👍✅