- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
W związku z logowaniem się adresem e-mail mam problem z migracją do Nowego Mój Orange na koncie gdzie mój adres e-mail był podany do wysyłania faktur. Mam już jedno konto na NMO, które fakycznie jest moje z wszystkimi usługami i na to konto loguję się poprzez adres email powiedzmy marysia 2@costam.pl. Jest też drugie konto na starym mój orange, które należy do moich rodziców i mój adres e-mail czyli marysia2@costam.pl został podany do wysyłania faktur. Teraz po zalogowaniu na stare mój orange nakazuje mi zarejestrować się do nowego ale nie mogę ponieważ już na podanym adresie istnieje inne konto. Jak to teraz zmienić? Na starym orange nie mogę nic zrobić ponieważ wyskakuje mi okienko, które przesłania całe menu Nie mam teraz wglądu do faktur i innych informacji.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli te usługi są zarejestrowane na inną osobę, to niestety, ale będziesz musiała podać inny adres e-mail do konta w Nowym Mój Orange. W nowym serwisie obowiązują zasady, które w skrócie można określić jako jeden klient = jedno konto, i jedno konto = 1 klient. Jako że e-mail jest loginem do nowego serwisu, każdy klient musi mieć osobny adres e-mail do logowania.
Jeśli nie masz drugiej skrzynki pocztowej, a nie chcesz jej zakładać, sprawdź czy Twoja poczta nie oferuje czegoś takiego jak aliasy pocztowe. Możesz wtedy utworzyć alias, czyli dodatkowy adres e-mail, który zostanie dołączony do Twojego głównego adresu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeśli te usługi są zarejestrowane na inną osobę, to niestety, ale będziesz musiała podać inny adres e-mail do konta w Nowym Mój Orange. W nowym serwisie obowiązują zasady, które w skrócie można określić jako jeden klient = jedno konto, i jedno konto = 1 klient. Jako że e-mail jest loginem do nowego serwisu, każdy klient musi mieć osobny adres e-mail do logowania.
Jeśli nie masz drugiej skrzynki pocztowej, a nie chcesz jej zakładać, sprawdź czy Twoja poczta nie oferuje czegoś takiego jak aliasy pocztowe. Możesz wtedy utworzyć alias, czyli dodatkowy adres e-mail, który zostanie dołączony do Twojego głównego adresu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak możliwości zarejestrowania w Nowym Mój Orange
Dziękuję, alias faktycznie zadziałał, z tym że musiałam zmianę zrobić przez aplikację na telefonie, bo stacjonarnie przez stronę internetową wyskakujące okienko o konieczności zarejestrowania się w nowym mój orange zablokowało całą stronkę.