- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Z powodu braku dostępu do emailu musiałem usunąć konto i założyłem nowe i teraz nie mogę zalogować sie do mój orange, ponieważ niby jestem zajerestrowany ale teraz nie jestem zajerestrowany na nowym koncie i nie mam teraz dostępu. Co mam zrobić
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doczytałem, że usunąłeś konto. Jak powyżej napisał @Maniako1983 skontaktuj się z BOK, by wyjaśnić czy stare konto zostało skutecznie usunięte, a nowe jest już aktywne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do mój Orange
@1beata22211, konto jest przypisane do konkretnego adresu mailowego. Musisz odzyskać najpierw dostęp do niego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do mój Orange
odzyskałem email ale żadne hasło do niego nie pasuje jak próbuje się zalogować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do mój Orange
W Biurze Obsługi mamy możliwość zmiany adresu e-mail, na który wysyłany jest mail do resetu hasła. Skontaktuj się z 510100100.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do mój Orange
gdy przypomianam hasło na stary i na nowy email i na email nie dociera zadna wiadowosc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Doczytałem, że usunąłeś konto. Jak powyżej napisał @Maniako1983 skontaktuj się z BOK, by wyjaśnić czy stare konto zostało skutecznie usunięte, a nowe jest już aktywne.