- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄
Witam, mam problem, nie mam dostępu do email i nie mogę się zalogować do Mój orange i teraz chciałbym zmienić ten email na inny. Jak mam to zrobić?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli chciałabyś zmienić e-mail do logowania do nowej wersji serwisu Mój Orange, będzie to możliwe po kontakcie z Doradcą na czacie. Zapraszamy do kontaktu na stronie: http://orange.pl/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Brak dostępu do email
Wejdź na stronę https://poczta.orange.pl/
Do logowania użyj adresu e-mail i hasła do starej wersji serwisu Mój Orange.
Tam znajdziesz panel do zarządzania pocztą na domenie orange.pl
Po zalogowaniu możesz również zarządzać posiadanymi aliasami.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Jeżeli chciałabyś zmienić e-mail do logowania do nowej wersji serwisu Mój Orange, będzie to możliwe po kontakcie z Doradcą na czacie. Zapraszamy do kontaktu na stronie: http://orange.pl/kontakt