- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
To sobie Panowie pogwarowaliscie i poprzytakiwaliscie😀
@Anonimnapisał(-a)@Anonim
W Orange obsługa jest na bardzo wysokim poziomie, więc można te grosze za to zapłacić...
Szczególnie, że obsługa na czacie jest całkowicie bezpłatna - a jest szybka i wygodna...
bardzo wysoka jakość 🤣🤣🤣🤣
opisana została przeze mnie wyzej sytuacja
problem z sierpnia nie rozwiązany po dziś dzień
brak możliwości doładowania dodatkowego internetu w przypadku wykończenia się internetu z abonamentu bo SMS do jego aktywowania nie działał w sierpniu, nie dziala w styczniu
a konsultanci nazywani pięknie doradcami rozkładają ręce i mówią ze to sprawdza i oddzwonia i nie oddzwaniają
ani na czacie ani tutaj na forum nadal nie wiem jak mogę nie mając internetu w telefonie doladowac sobie pakiet danych bo najprostsza forma SMS-em w Orange dla mojej taryfy od pół roku nie działa, ani nie mam potwierdzenia ze strony operatora czy MO appka będzie mi wtedy działać aby tam aktywować
inny przykład jak z dostępnością swiatlowodu kiedy przenosiłem usluge. Czterech pracowników i cztery różne opcje od 10mb przez 40mb 80mb światłowód i w ogóle brak dostępności usługi żadnej 😜
a jak przychodzi już instalator to przez dwie godziny tak się siluje ze aż mi go zal i potrzebne jest wsparcie sąsiadów do siłowania się aby usługę podłączyć i do samego końca niewiadomo czy się uda
inny przykład. Od 4 mcy mam złe naliczane rabaty i muszę składać reklamacje na fakturę
nie można wprowadzić ustalen z klientem w umowie na cała jego umowę lub okres kiedy ma na coś rabat ? Naprawdę ?
No najlepsza obsługa i jakość i siec nr 1
jedtem cebulakiem Polakiem ktory nie wymaga nic poza poprawnie działająca usługa i jej dostępnością jak włączenie płatnego dodatkowego internetu czy wiarygodna informacje od obsługi. To roszczeniowość? Tak jest - powyzywajmy się bo to takie polskie jest właśnie 😘
@Anonimnapisał(-a)@Anonim
Szczególnie, że obsługa na czacie jest całkowicie bezpłatna - a jest szybka i wygodna..
tak, bardzo wygodna. Konsultant z popołudnia nie widzi rozmowy z rana tego samego dnia, nie ma ciągłości spraw i za każdym razem musisz na nowo wyjaśniać. To bardzo wygodne i szybkie.
a jak chcesz załączyć plik ze screenem rozmowy to czat się rozłącza i zaczynasz rozmowę z nowa osoba i od nowa wprowadzasz temat.....
@Anonim „Mamy praktycznie najniższe ceny w UE - coś za coś.... Szkoda, że do ludzi to nie dociera.”
i najniższe zarobki z krajow UE.
porównywanie z zachodem słabe, nie zarabiamy tak jak zachód i nie w EUR wiec takie porównania są zabawne
@Anonim napisał(-a)
Połączenia za BOK powinny być płatne po prostu per minuta - obecnie to chyba 0,30 PLN/1 min..
zanim sie automat wygada i dojdzie do połączenia z rozmówca mijają 2-3min. Wiec finalnie rozmowa nie trwa mniej niż 5 min. zważywszy ze często to ja muszę coś uświadomić konsultantowi zanim on znajdzie rozwiązanie bo najczęściej to jeszcze Kilka przelaczen itd
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@Tob w jednym temacie omawia się jeden problem, teraz to mix jest, nikt ci tu wszystkiego nie rozwiąże, albo masz pecha i łapiesz wszystkie problemy, albo nie ogarniasz tego wszystkiego o dlatego takie problemy z usługami są, gro problemów załatwia Max, szybko o sprawnie, ale jeden problem na jedną sesję, jak chcesz wszystkie problemy załatwić vs jedno połączenie, to nic z tego nie będzie, czat tak działa że inny konsultant nie ma wglądu w poprzednią rozmowę, jak rzeczowo rozmawiasz z bok, to szybko uzyskasz pomoc, śledząc twoje poczynania na forum, trudno będąc na infolinii spełnić twoje oczekiwania, ale dobrze ci życze 😎
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
😂 odbierasz wszystko 1:1 że to co na forum to na czat - świat jest bardziej różnorodny
ja Ci wypisałem w jednym poscie kilka przykładów z ostatniego półrocza 💁🏽♂️
Dla firmy to zawsze klient jest ten zły. I to on nie ogarnia. Pozostań przy swoim. Opisałem jak to jest z obsługa która tak chwalisz i jakością usług i obsługi na przykładach. Nie, nie wszystkie razem w jednym czasie. Ja cebulak muszę To wyjaśniać Tobie ze nie jednocześnie eh
a czat nie powinien tak działać ze nie można wrócić do wcześniejszego. Klient i jego usługi i umowa są te same. W banku można wrócić i jest zachowana płynność.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@Tob Z twoich informacji, które tu przedstawiłeś w wątku - powinieneś mieć ten lejek. Bo w taryfie, którą posiadasz takowy jest.
Spróbuj więc zalogować się do MO, jednak odczekaj chwilkę (prędkość jest mocno ograniczona - w przypadku wyczerpania pakietu głównego z tego co wiem, ograniczona jest prędkość do wszystkich serwisów) i wtedy musisz aktywować dodatkowy pakiet.
Nikt w tym wątku nikogo nie wyzywa, więc nie rozumiem Twoich pretensji. Jeżeli poczułeś się urażony, to przepraszam - natomiast wyraziłem tylko swoją opinię i jak widać, nie jestem w niej odosobiony.
Pamiętaj także, że zawsze możesz zwiększyć plan taryfowy - w przypadku taryfy Plan Komórkowy jak i Plan Mobilny jest dostępny plan z internetem w którym po wykorzystaniu pakietu prędkość zwalnia do 1 Mbps, która absolutnie wystarcza do przeglądania internetu w smartfonie. Kosztuje to 10-20 PLN m/c.
Wtedy będziesz mieć 100% pewności, że internetu w telefonie Ci nie zabraknie.
Co do obsługi - tak, jest ona szybka i wygodna. To, że konsultant nie widzi wcześniejszych rozmów to nie jest problem, który wymaga poprawy. Zawsze jak miałem problem z internetem czy telewizją, to na czacie momentalnie załatwiałem swoją sprawę - zawsze mi pomagali. Trzeba tylko rzeczowo i konkretnie wytłumaczyć swój problem, na spokojnie.
Mi nigdy nie rozłączyło czatu przy wysyłaniu screena - a miałem dwa razy sytuację, gdzie musiałem takowy wysłać.
Co do tych zarobków - przyznam się szczerze, że nie mam super wykształcenia, nie wiadomo jakiej pracy - a średnia krajowa wpada. Więc absolutnie się nie zgodzę z tym, że mamy jedne z najniższych zarobków w Europie. Jak ktoś na prawdę chce dobrze zarobić - to pracy w naszym kraju dobrze płatnej nie brakuje, wcale nie jest tak jak mówią niektórzy, że tylko złodzieje zawyżają średnią krajową 😉
Dodam jako ciekawostkę zarobki na Słowacji - nie są wiele wyższe od naszych, w wielu branżach niższe - a ceny w Orange na Słowacji są o wiele wyższe - np. ja w Polsce płacę 20 PLN (4,65 EUR) za abonament bez limitu rozmów, SMS i MMS + 15 GB internetu i 10 GB na YouTube i nielimitowane Social Media. Na Słowacji mniej więcej podobny abonament to koszt 40€ (~172 PLN) przy średnich zarobkach 823 EUR.... Więc stosunek zarobki > cena nie jest u nas znaczącym czynnikiem. Po prostu mamy takie a nie inne oczekiwania - ma być tanio, a nie dobrze.... Cierpią przez to klienci, którzy mają pewne oczekiwania - natomiast niestety to jest mniejszość... 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@Anonimnapisał(-a)
@Tob Z twoich informacji, które tu przedstawiłeś w wątku - powinieneś mieć ten lejek. Bo w taryfie, którą posiadasz takowy jest.
Nikt w tym wątku nikogo nie wyzywa, więc nie rozumiem Twoich pretensji. Jeżeli poczułeś się urażony, to przepraszam - natomiast wyraziłem tylko swoją opinię i jak widać, nie jestem w niej odosobiony.
Spróbuj więc zalogować się do MO, jednak odczekaj chwilkę (prędkość jest mocno ograniczona - w przypadku wyczerpania pakietu głównego z tego co wiem, ograniczona jest prędkość do wszystkich serwisów) i wtedy musisz aktywować dodatkowy pakiet.
Pamiętaj także, że zawsze możesz zwiększyć plan taryfowy - w przypadku taryfy Plan Komórkowy jak i Plan Mobilny jest dostępny plan z internetem w którym po wykorzystaniu pakietu prędkość zwalnia do 1 Mbps, która absolutnie wystarcza do przeglądania internetu w smartfonie. Kosztuje to 10-20 PLN m/c.
Wtedy będziesz mieć 100% pewności, że internetu w telefonie Ci nie zabraknie.
Twój kompan poklepywacz @Anonim pod moim postem wypominał mi cebulactwo wiec nie pisz że nikt nie wyzywał w tym wątku.
Co do wskazaowki, dziękuje. Jak się usługa- opcja nazywa? O lekki słynnym to już tyle się naczytałem ale czy go mam to nigdzie info nie dostałem. Nie wiem co się stanie jak jakieś tajemnicze schodki wyłącze. Mi pasuje ze wysyłam SMS i dodaje sobie net w minuta dwie ale w sieci nr 1 to nie działa. Jeśli na MO się dostanę przy braku neta, ok. Ale to tez nikt mi nie może potwierdzić czy tak powinno być/jest.
@Anonimnapisał(-a)
Co do obsługi - tak, jest ona szybka i wygodna. To, że konsultant nie widzi wcześniejszych rozmów to nie jest problem, który wymaga poprawy. Zawsze jak miałem problem z internetem czy telewizją, to na czacie momentalnie załatwiałem swoją sprawę - zawsze mi pomagali. Trzeba tylko rzeczowo i konkretnie wytłumaczyć swój problem, na spokojnie.
Mi nigdy nie rozłączyło czatu przy wysyłaniu screena - a miałem dwa razy sytuację, gdzie musiałem takowy wysłać.
ah co za pech. Napewno tylko ja tak mam.
czyli 5 rozmów z konsultantami i każdy inne info o dostępności swistlowodu to tez pech
tak jak to, że na niedziałające SMS zlecanie dodatk pakietu netu od sierpnia nikt się tym nie zajął też pech
i to że, co miesiąc mam błędne naliczanie na fakturach (każda reklamacja akceptowana i w kolejnym mcu korekty)
to tylko pech i tylko ja tak mam. Sorry, ale za wiele się naczytałem tego forum o podobnych i gorszych przypadkach plus za dużo wiem z codziennego życia, aby uznać to za odosobniony przypadek. To za co cenie 🍊to stabilność swiatlowodu i bezawaryjność i wyłączność na kanał muzyczny Stingray FESTIVAL 4K. Opinii o obsłudze nie zmienię wyłączając doradcę (tu stosowne użycie tego słowa) z salonu w którym zawierałem umowę. I tylko ta jedną Panią, bo kiedy jej nie było osoba mnie obsługująca była niemiła, który wydawał się, że nie wie co to praca i kto to klient i salon obsługi klienta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
Usługa "Nie chcę schodków" to usługa blokująca aktywację dodatkowych pakietów danych po wykorzystaniu tego podstawowego. Jeśli to aktywujesz, to na 100% będziesz wtedy miał lejek po wykorzystaniu abonamentowej paczki danych.
W Mój Orange usługa ta znajduje się w zakładce "Pakiety i usługi dodatkowe" > Jednorazowe pakiety internetowe roamingowe i międzynarodowe - tam jest usługa "Dodatkowy pakiet danych 1 GB" za 3 złote oraz 5 GB za 10 złotych. Są one aktywowane do 24 godzin.
Nikt nigdzie nie napisał, że tylko Ty masz takie problemy Wyciągasz słowa z kontekstu, rozumiem Twoją frustrację natomiast do sytuacji trzeba podejść na spokojnie. Nic nerwami nie zdziałamy, a możemy jedynie utrudnić sobie bądź osobie trzeciej po prostu znalezienie rozwiązania danego problemu.
Nie wiem czemu masz błędnie naliczaną fakturę.
Na ten moment mogę Ci jedynie polecić aktywację usługi "Nie chcę schodków". Potem po wykorzystaniu pakietu z aktywną tą usługą będziesz miał na 101% lejek, co pozwoli Ci dostać się do MO i aktywować dodatkowy pakiet internetowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
Tak
ja o
tym pakiecie cały czas pisałem -1gb 3zl
I dopoki nie przeszedlem na ofertę ze światłowód w związku ze zmiana adresu usług stacjonarnych Orange, w minute był smsem aktywowany kiedy potrzebowałem
dobrze ze przez MO można i ta droga
dziala
ale ostatni weeeknd byłem na dalekiej prowincji i jakbym nie miał tam wifi to bym prawdopobnie się nie dostal na MO.
Czy gdybys miał tyle wypunktowanych wyżej problemów z siecią i ich obsługa i czytalbys pochwały dla tego operatora nie byłbyś delikatnie zaskoczony/zły?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@Tob Powiem Ci z ręką na sercu, że sam na Orange jestem co raz bardziej zły.
Bo jakość ich internetu jest beznadziejna. Z przykrością to mówię, ale niestety taka jest prawda. Routing jest gorszy od dna. I doskonale Cię rozumiem, że uważasz jakoby Orange było słabą siecią.
Zabrałem od nich telefon komórkowy bo nie mają dobrych ofert dla stałych klientów.
Również jestem już pewny faktu, że z ich usług w tym roku zrezygnuję definitywnie bo routing się nie poprawi.
Ale nie denerwuję się z tego powodu, więc no 😉 na spokojnie.
Widzisz - przez MO jesteś w stanie to zrobić, aktywuj sobie te "Nie chcę schodków" - będziesz miał lejek i w każdej chwili będziesz w stanie aktywować sobie dodatkowy pakiet internetowy, bez żadnego problemu.
Jeśli chodzi o ten SMS - jest jakaś szansa, że coś im nie działa, albo jest coś nie tak skonfigurowane dla Twojego planu taryfowego, albo też próbowałeś pod zły numer. Nic nie zarzucam, ale wyjaśnień jest wiele.
Na ten moment pozostaje Ci korzystać z MO i mieć nadzieję, że uda się to poprawić tak, aby można było to aktywować SMS-em (chociaż nie wiem po co, skoro MO działa ;p).
Orange nie jest siecią #1 pod względem jakości, tego trzeba być świadomym.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
@Anonim- kolego, powinieneś zostać Herosem Spokoju. I jakby co - to był z mojej strony komplement 🙂
- « Poprzedni
- Następny »