- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinią poprzez aplikacje Mój Orange
Dlaczego takie rozwiązanie które ponoć było nie jest nadal stosowane?
po 1. Użytkowników aplikacji jest zdecydowanie mniej i są to świadomi klienci umiejący posługiwać się nowymi mediami
po 2. Taki klient jest już zweryfikowany - aby moc zalogować się
po 3. To rozwiązanie byłoby proklienckie i często prostsze jest glosowo wyjaśnić coś niż klikac na czacie który np przy próbować wysłania pliku/screena rozłącza nam rozmowę, klient wpada w kolejkę, a kolejny doradca nie widzi poprzedniej rozmowy. Nam nerw wzrasta, w 21 wieku siec określająca siebie jako siec nr 1, nie ma historii rozmów klientów z doradcami. No chyba ze konsultanci kit wciskają, ze ich nie widza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
Użytkowników aplikacji jest obecnie więcej niż tych co z portalu korzystają, dzwonić można za darmo z simki innego operatora do BOK Orange, czat działa ok i ja nie narzekam, sporo spraw poprzez czat załatwiłem, co do darmowego telefonu, konkurencja tnie koszty to i Orange zlikwidował darmowy numer w aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
To spróbuj w czacie dołączyć plik
Rozlaczy Cię wtedy
@Anonimnapisał(-a)Użytkowników aplikacji jest obecnie więcej niż tych co z portalu korzystają, dzwonić można za darmo z simki innego operatora do BOK Orange, czat działa ok i ja nie narzekam, sporo spraw poprzez czat załatwiłem, co do darmowego telefonu, konkurencja tnie koszty to i Orange zlikwidował darmowy numer w aplikacji.
Skoro usługi mam Orange to mam brac dodatkowy numer u konkurencji? Absurd!
To ciekawy News że klienci Orange tak używają aplikacji. Myślałem, ze większość to jednak nie tacy zaawansowani użytkownicy aplikacji.
A to prawda, ze w sytuacji wyczerpania pakietu danych z abonamentu to aplikacja powinna mi działać i tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
@TobMożliwości kontaktu jest wiele. Coraz więcej Klientów kontaktuje się właśnie przez czat więc to pokazuje, że ten format sprawdza i podoba się naszym Klientom o czym nie rzadko informują w rozmowach. Jeśli ktoś chce porozmawiać, zawsze może zadzwonić. Trzeba się liczyć z tym, że połączenie będzie płatne albo dzwonić z telefonu innego operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
Dodajesz plik i zaczynasz dyskusję, gro prepaid użytkowników to młodzi ludzie, ja mam 57 lat i też ogarniam wszystkie nowe aplikacje, ba piszę niektóre, co do dzwonienia z innej simki, ktoś w rodzinie chyba korzysta z simki innego Operatora, przecież nie dzwonisz codziennie do BOK, co do pakietów, jak aplikacja nie działa poprawnie jest portal www, Beta aplikacja niedługo będzie główną aplikacją MO, to problemy miną.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
Szczególnie w niedziele 😉 Kiedy nie jestem w strefie wifi, internet się skonczy, doładowanie smsem dodatk pakietu danych nie działa (od pół roku zgłaszam że nie działa), czat zreszta w sob i niedziele niedostępny. A numer telefonu mam w Orange i nie potrzebuje drugiego numeru.
Ale ok, 95% klientów jest zadowolonych. Ja jestem w tych 5%. Cóż, wymagający klient zawsze ma trudniej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
@Anonimnapisał(-a)Dodajesz plik i zaczynasz dyskusję, gro prepaid użytkowników to młodzi ludzie, ja mam 57 lat i też ogarniam wszystkie nowe aplikacje, ba piszę niektóre, co do dzwonienia z innej simki, ktoś w rodzinie chyba korzysta z simki innego Operatora, przecież nie dzwonisz codziennie do BOK, co do pakietów, jak aplikacja nie działa poprawnie jest portal www, Beta aplikacja niedługo będzie główną aplikacją MO, to problemy miną.
Ja dodawałem wtedy kiedy w rozmowie omawiałem kwestie, a nie przed rozpoczęciem rozmowy. Wtedy rozłącza. Wdaje mi się to logiczne że aby coś zobrazować co w chacie omawiam załączać zdjęcie.
Mam 35 lat i od wielu lat nie mieszkam z rodzina ☺️
Moje pytanie było, czy jak mam 0mb działa aplikacja MO. Ktoś na forum o tym pisał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
Jeśli masz wykorzystane GB na koncie to powinien być lejek, wtedy aplikacja jednak powinna się uruchomić, jednak nie sprawdzałem tego bo mam zawsze GB w zapasie i lejek nigdy mi się nie aktywował.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
@Anonimnapisał(-a)Jeśli masz wykorzystane GB na koncie to powinien być lejek, wtedy aplikacja jednak powinna się uruchomić, jednak nie sprawdzałem tego bo mam zawsze GB w zapasie i lejek nigdy mi się nie aktywował.
Nigdzie nie zdobyłem informacji ile mnie lejek kosztuje i co mi daje wiec go wyłączyłem.
wolalem sam włączać sobie dodatkowy pakiet danych, kiedyś to smsem działało z automatu, od pół roku kiedy 3 krotnie probowalem, nie działa. Pojawiła się opcja w MO włączenia pakietu, jednak aby wejść tam trzeba mieć internet (np będąc w drodze).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Bezpłatne połączenie z infolinia poprzez aplikacje Mój Orange
Czy lejek to schodki i tez Bezpieczny internet? Na stronach i serwisach Orange spotykane są takie określenia. Niejasne komunikacja dla klienta, nieczytelne to. Skąd mam to wiedzieć?
a co do infolinii bezpłatnej, w fioletowej sieci połączenia są bezpłatne, wiec jakoś można.
- « Poprzedni
- Następny »