Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

Witam

Nie mam jak zarządzać usługami domowymi. Po zalogowaniu się do "Mój orange" dostaję komunikat , że "stary" Mój Orange jest już niedostępny i muszę się zarejestrować w "Nowym". Ok - nie ma problemu - jaki nieintuicyjny by nie był, przeboleję, tym bardziej że używam na drugim koncie "Mój orange" spiętym z moją usługa firmową (działaność jednoosobowa - komórka "firmowa").

Więc proces rejestracji wygląda następująco

Krok pierwszy weryfikacja mojego adresu mail - przychodzi mail....  kod... weryfikacja udana.

Krok drugi loginem staje się automatycznie mój adres mailowy (poprzednio był jeszcze nr telefonu stacjonarnego ) - ok mam sobie wprowadzić hasło dwa razy.

Tu niestety następuje "zonk" dla systemu, bo taki mail jest już używany i zarejestrowany. Oczywiście że jest bo mam na nim usługę telefonu firmowego na działalności. Więc każą mi się zalogować.

Miałem maleńką, ale to naprawdę maleńką nadzieję że konta w jakiś magiczny sposób się "zmerdżują" i będę miał wszystkie usługi widoczne razem.Niestety nadzieja za mała na "Mój orange". Zalogowany mailem - nie widzę usług domowych.

Reasumując nie mogę nijak dostać się do faktur, płatności, ustawień usług dotyczących Neostrady, TV, telefonu domowego (bo wymusza mi rejestrację). Nie mogę także zarejestrować tego konta bo musiałbym użyć "sztucznego" konta email żeby było inne niż to już zarejestrowane. Cudowna myśl techniczna Orange.

Z drugiej strony nie wierzę że tylko ja mam neostradę i działalność gospodarczą i używam jednego adresu email w całej Polsce? Czy taki scenariusz był tak trudny do przewidzenia nawet gdyby dostyczył procenta użytkowników Neo?

 

Ma ktoś jakiś pomysł?

7 ODPOW. 7
Anonim

Nie dotyczy

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

@MArkog, pierwsza moja myśl, to z pozycji forum wejdź w zakładkę Mój Orange i postępuj zgodnie ze "wskazówkami". Jeżeli jest problem, wyczyść pola wyboru loginu i hasła i daj opcję Przypomnij hasło...zmień. Jeżeli masz zapamiętane hasła w systemie, to system "głupieje" czasami.


Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

Tego nie przeskoczysz, jedno konto na NIP,  drugie na pesel. Nie będą połączone i jest to celowe. Jeden adres e-mail - jedno konto też jest celowe. Kiedyś mogłeś założyć na swoim mailu konta całej rodzinie, połączyć i zarządzać z jednego. Teraz dla każdego założysz osobny mail jak chcesz dalej pomagać i zarządzać. Może kiedyś się coś zmieni w tej materii ale to może i,, kiedyś". Ot ,,ulepszenie" Serce

Anonim

Nie dotyczy

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

"Na zapleczu" nie takie cuda poprawiali w sytuacji bez wyjścia. @Piotrek może coś wskóra.


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

No to ja się pytam po co te slogany  o "integracji" usługi i zarządzaniu "wszystkimi" usługami z jednego miejsca? 🙂

Nic tylko założyć "śmieciowe" konto mailowe po to tylko żeby występowało w Orange jako login :). Przecież wiadomo że tego konta ani nie będę czytał więc strata nośnika reklamowego tak cennego w dzisiejszych czasach.

ok chce Orange tracić informacje o powiązaniach usług i powiązaniach kont niech i tak będzie. W każdym miejscu jednak Działalność jednoosobowa (mam też spółkę ale tam to rozumiem) jest traktowana prawie jak osoba fizyczna a NIP także jest "Moim" osobistym NIPem a nie generowanym dla DG.

 

Druga sprawa to miałem konto - zarządzałem nim - teraz ni mom konta bo ktoś nie przemyślał i stwerdził "Będzie fajnie jak zablokujemy im te stare konta....".

 

Dzięki za info


Poziom 9, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 3
  • 0

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami


@Anonimnapisał(-a)

@MArkog, pierwsza moja myśl, to z pozycji forum wejdź w zakładkę Mój Orange i postępuj zgodnie ze "wskazówkami". Jeżeli jest problem, wyczyść pola wyboru loginu i hasła i daj opcję Przypomnij hasło...zmień. Jeżeli masz zapamiętane hasła w systemie, to system "głupieje" czasami.


No przecież ja loguję się do obu kont i znam hasła. Nic nie głupieje logowania są prawidłowe. NA starym koncie mam wymuszenie rejestracji z użyciem maila który to mail jest identyczny w obu kontach i system zgłupł. Żadne pseudowskazówki ze strony  nie pomogą.

Anonim

Nie dotyczy

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

@MArkog, na "moje oko", to wersja konta na urządzenia stacjonarne ma więcej problemów, aniżeli w pobranej aplikacji MO. Ale ja nie mam zamiaru tłumaczyć się za kogoś, że nie jestem wielbłądem. Trwa przebudowa i migracje z problemami, więc spróbuj wywołać do tablicy Piotra  ( @Piotrek ):smileyhappy:


Pracuję w Orange
  • 73
  • 96
  • 7

Błędy w rejestaracji Nowy Mój orange. Nie można zarządzać usługami

Nie sądzę żeby tu się dało coś zrobić skoro tak powinno być jak opisuje autor. Dostęp do konta bez wymuszonej migracji jest, zblokowane jest tylko konto wyznaczone do migracji. Po zmianie maila migracja się dokończy (o ile nie wystąpi jakiś błąd np MG09 lub MG12, tu można było by wycofać konto z migracji)

Tak to powinno właśnie wyglądać