- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Tylko jeszcze mi nie pasi "Internet: pakiet podstawowy" dla bonusu z doładowania. Skąd taka nazwa?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@Rogi dzięki za uwagi! Co do nazw - muszę to sprawdzić, jeżeli jest to wartość bonusu, to zdecydowanie nie powinno być to nazwane pakietem podstawowym. Mógłbyś wysłać nam screena razem z Twoim numerem telefonu na adres moj.orange@orange.com?
Co do skaczących danych, faktycznie po odświeżeniu dane mogą wyświetlać się w różnej kolejności. Problem zniknie jak wprowadzimy sumowanie pakietów, ale na to trzeba będzie jeszcze trochę poczekać... 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Dzięki za odpowiedzi, @Serki. Przesłałem maila. 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Próba poszerzenia informacji o zmianie w ofercie Tv (z menu "oferta dla Ciebie") skończyła się błędem - chciałem zrobić zgłoszenie przez smartfon i załączyć zrzut ekranu - ale nie udało się załączyć pliku.
Za to po przejęciu posta do edycji w komputerze - w trybie edytuj - dotychczasowy tekst przyjął format "listy wypunktowanej" nie mam pojęcia dlaczego.
Opis błędu adresu strony brzmiał: Ta witryna jest nieosiągalna. Nie udało się znaleźć adres DNS serwera
doesnt.matter.com.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@Misiek62 chodzi o ofertę "Nowa telewizja Orange"? Pamiętasz może jaki był komunikat błędu? Jak sprawdzałam przed chwilą, to wszystko działało.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Serki napisał(-a):@Misiek62 chodzi o ofertę "Nowa telewizja Orange"? Pamiętasz może jaki był komunikat błędu? Jak sprawdzałam przed chwilą, to wszystko działało.
właśnie uzupełniałem posta 😉
błąd spod linku "dowiedz się więcej" - gdy wybrałem Premiera nowej telewizji Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@Misiek62 u mnie też nie działa, wcześniej weszłam w inną ofertę. Już to zgłosiłam. Dzięki!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
Przez stronę Orange.pl mamy dostęp do następujących dokumentów:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błędy i sugestie do poprawy w aplikacji
@Misiek62 w przyszłym roku planujemy dodać bardziej szczegółowe informacje dotyczące faktury. To powinno rozwiązać wiekszość problemów 🙂