- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Ja już w maju włączyłam tą opcję, wtedy było coś na dzieci. Numer używa starsza osoba bez smartfona więc pakiet nigdy nie był ruszony. Chciałam sprawdzić i widzę, że chyba coś nie działa jak powinno. Czy u kogoś jest podobny błąd?
____________
* Wątek wyodrębniono z tematu Pomagajmy Gigabajtami i posadźmy 13 000 m2 lasu - Wiktor
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja pokazuje 0 GB jako przekazane, ponieważ to jest nowa akcja (od 6 lipca). Poprzednia akcja dotyczyła tabletów dla dzieci i jako, że została zakończona nie ma już do niej podglądu.
Teraz chęć pomagania trzeba aktywować na nowo ale w apce robi się to inaczej niż poprzednio. Trzeba wejść na dole w "więcej", potem "Pakiety i usługi", dalej zaznaczyć nr tel i dotknąć "wybierz", następnie z sekcji "do włączenia" wybrać "Internet", i tam jest opcja pomagajmy gigabajtami i to należy włączyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🌳🌷🌿 Pomagajmy Gigabajtami i posadźmy 13 000 m2 lasu
@Anonim usługa jest aktywna, ale skoro osoba nie korzysta z neta i nie ma pakietu GB to nie ma czym wspierać akcji (widać powyżej wsparcie do tej pory i w poprzednim miesiącu wynosi 0 GB).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🌳🌷🌿 Pomagajmy Gigabajtami i posadźmy 13 000 m2 lasu
@slav72Może napisałam niejasno. To numer w Lovie i co miesiąc jest na nim 10 GB. Ale babcia nic nie wykorzystuje wcześniej przepadały. Teraz piwonii iść do tej puli. Jak będę miała chwilę to zgłoszę problem tylko ciekawi mnie czy u innych występuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🌳🌷🌿 Pomagajmy Gigabajtami i posadźmy 13 000 m2 lasu
@Anonim sprawdź jeszcze czy robiłaś/ustawiałaś wszystko dokładnie jak w filmiku 💡 ORANGE EKSPERT - 👉 Pomagaj swoimi gigabajtami - PJM - YouTube
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
🌳🌷🌿 Pomagajmy Gigabajtami i posadźmy 13 000 m2 lasu
Włączyłam przez aplikację jak na filmiku. Tu widać potwierdzenie z komputerowej wersji. Zastanawia mnie tylko czemu w zakładce Dla Ciebie nie widzę nic o tej akcji (a według filmu i opisu powinnam.
________________
* Grafikę poddano edycji – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w apce po aktywacji Pomagajmy Gigabajtami?
@Anonim może spróbuj przeinstalować apkę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w apce po aktywacji Pomagajmy Gigabajtami?
@slav72 nie sądzę żeby to była wina apki ale reinstalacja na pewno nie zaszkodzi. Spróbuję jeszcze usługę wyłączyć k włączyć ponownie. Jak po okresie rozliczeniowym nie ruszy uderzę z tematem dalej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja pokazuje 0 GB jako przekazane, ponieważ to jest nowa akcja (od 6 lipca). Poprzednia akcja dotyczyła tabletów dla dzieci i jako, że została zakończona nie ma już do niej podglądu.
Teraz chęć pomagania trzeba aktywować na nowo ale w apce robi się to inaczej niż poprzednio. Trzeba wejść na dole w "więcej", potem "Pakiety i usługi", dalej zaznaczyć nr tel i dotknąć "wybierz", następnie z sekcji "do włączenia" wybrać "Internet", i tam jest opcja pomagajmy gigabajtami i to należy włączyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Błąd w apce po aktywacji Pomagajmy Gigabajtami?
@DonDamianos dziękuję za informację 😉
Teraz już będę zwracać uwagę na to przy kolejnych edycjach akcji.