10-08-2019
17:09
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2019
17:09
Błąd po zalogowaniu do Mój Orange
Temat przeniesiony z Internet domowy do odpowiedniej kategorii + dodano etykiety - moderator Bartłomiej
Witam serdecznie, po zalogowaniu do Mój Orange nie mogę zobaczyć Pakietów i usług, wyskakuje mi tylko coś takiego na załączonych screenach. Proszę o pomoc.
1 ODPOWIEDŹ 1
10-08-2019
17:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
10-08-2019
17:11
Błąd po zalogowaniu do Mój Orange
W weekendy zwykle coś grzebią. Jeśli to pilna sprawa, zadzwoń na infolinię 510100100. Jeśli nic pilnego, to poczekaj do poniedziałku i jak nie przejdzie, zgłoś problem na czacie.