- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@ketrasaArtur tak, tak wiem, śledziłem Twoją "walkę z apką" i była jak przysłowiowa "walka z wiatrakami".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@slav72 niestety walka znowu się zaczęła. Zaleta, że mam jeden numer n którym mi zależy i mogę w każdym dowolnym momencie go przenieść, a konto jest praktycznie tylko do testów.
edit:
Ciekawe, czy to nie ma powiązania z zablokowaniem FLEX-a? Nowych subskrypcji nie mogę założyć, bo zakończą się niepowodzeniem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@ketrasaArtur jak zwykle mogę tylko życzyć Ci cierpliwości i wytrwałości w walce.
Ja na razie spadam, trzeba trochę popracować bo szef jeszcze śpi ale "jak się zbudzi będzie zły" 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@ketrasaArturmasz ciągłe problemy z MO.
Na ilu urządzeniach masz zainstalowane MO i jednocześnie na ilu jesteś zalogowny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@andrzej1441 aplikacje mam zainstalowaną chyba na 4 urządzeniach, ale zalogowanym można być na dwóch. Jak zaloguję się na kolejnym, to na poprzednim następuje automatyczne wylogowanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
I co z tego że tobie działa a u mnie w rodzince na 3 telefonach nie działa zgłoszone do orange ale oni to mają gdzieś bo teraz nie mogę włączać dodatkowych usług no chyba że na stronce ale nie oto chodzi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@Piotrd przykro, że masz kłopoty z aplikacją. Ja niestety również. Konta mojej rodziny działają, a moje nie. Dobrze, że chodź dostęp masz przez stronę. Jak by i ta możliwość zawiodła, to zawsze można reklamacyjnie na infolinii zgłosić, również i promocje, które odbiera się tylko w aplikacji. Ważne, aby było otwarte zgłoszenie niedziałającej aplikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Przez jakiś czas nawet przedłużanie umowy w aplikacji nie działało:D dobrze, że choć strona jest stabilna 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
Ja również mam kłopoty z aplikacją MO od dawna , mimo ponawianych otwartych zleceń , i zastanawiam się kto odpowiada za taki stan rzeczy , dlaczego
" specjaliści " nie mogą skorygować pewnych spraw , żeby wszystko poprawnie funkcjonowało w MO ?
Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Aplikacja Mój Orange 5.x
@_Artek_ u mnie działa jak najbardziej ok, umowa przedłużenia nie było problemów.