- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
APP Mój Orange
Nie mogę zalogować się, na Mój Orange przez app pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, loguję się nr telefonu.
Zarejestrować się tez nie mogę, bo pojawia się komunikat rejestracja niemożliwa.
app jest na iPhone 8.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
APP Mój Orange
@Onufry Witam pewno posiadasz starszą wersje a do nowej wersji mój Orange logujemy się na adresem mail musisz przejść na mój nowy Orange jak to zrobić masz w linku https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-w-nowym-moj-orange#scrollNav-2
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
APP Mój Orange
@Citi2017 Robiłem tak jak mówiłeś ale jak się rejestrowałem to był komunikat, że na podane dane już jest konto.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
APP Mój Orange
@Onufry To w tym wypadku to już na czacie w Bok Orange pogadać w dni robocze niech sprawdzą co się dzieje bo ewidentnie masz jakiś błąd 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
APP Mój Orange
@Citi2017 Tak sobie myślę że może to być przez to, że na koncie jako główny nr mam stary nie działający numer.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
APP Mój Orange
@Onufry numer juz nie jest aktywny, ktorym sie chcesz zalogowac?
Zadzwon do BOK: 510 100 100 i wyjasnij sprawe lub sprawdz mozliwosc zalozenia konta na aktywnym numerze Orange.