Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

APP Mój Orange

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 10
  • 16
  • 0

APP Mój Orange

Nie mogę zalogować się, na Mój Orange przez app pojawia się komunikat, że login lub hasło są nieprawidłowe, loguję się nr telefonu.

Zarejestrować się tez nie mogę, bo pojawia się komunikat rejestracja niemożliwa.

app jest na iPhone 8.

 

6 ODPOW. 6
Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5579
  • 7990
  • 61

APP Mój Orange

@Onufry  Witam pewno posiadasz starszą wersje a do nowej wersji  mój Orange  logujemy się  na adresem mail  musisz przejść na mój nowy Orange jak to zrobić masz w linku https://www.orange.pl/omnibook/rejestracja-w-nowym-moj-orange#scrollNav-2

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 10
  • 16
  • 0

APP Mój Orange

@Citi2017   Robiłem tak jak mówiłeś ale jak się rejestrowałem to był komunikat, że na podane dane już jest konto.

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 10
  • 16
  • 0

APP Mój Orange

@Citi2017 Mogę się zalogować tylko na częściowe dane

 

Highlighted

Poziom 29, Specjalista
  • 5579
  • 7990
  • 61

APP Mój Orange

@Onufry To w tym wypadku to już na czacie w  Bok Orange pogadać w dni robocze niech sprawdzą co się dzieje bo  ewidentnie masz jakiś błąd   🙂

Highlighted

Poziom 10, Poszukiwacz
  • 10
  • 16
  • 0

APP Mój Orange

@Citi2017 Tak sobie myślę że może to być przez to, że na koncie jako główny nr mam stary nie działający numer. 

Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7219
  • 11580
  • 210

APP Mój Orange

@Onufry numer juz nie jest aktywny, ktorym sie chcesz zalogowac?

Zadzwon do BOK: 510 100 100 i wyjasnij sprawe lub sprawdz mozliwosc zalozenia konta na aktywnym numerze Orange.