28-11-2016
23:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-11-2016
23:45
tablet
W dniu 13.10.2016 podpisałam umowę na świadczenie usługi Neostrada. Wraz z podpisaniem umowy w terminie 30 dni roboczych miałam otrzymać za 1zł Tablet. Nie dostałam żadnej informacji , maila , telefonu w sprawie opóźnienia dostawy przesyłki. Oczekuję na rzetelną informację w tej sprawie. Na infolinię bezskutecznie dzwonię od 3 dni. W razie braku kontaktu zgłaszam to do rzecznika praw konsumenta.
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
28-11-2016
23:55
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
28-11-2016
23:55
tablet
Niestety forum nie jest miejscem na takie zgłoszenie. Tu nikt nie ma wglądu czemu go nie otrzymałeś.
Prześlij zgłoszenie np. przez Mój Orange.