- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
W niektore dni w godzinach popołudniowych i wieczornych następują znaczne spadki prędkości internetu do poziomu praktycznie 0.2 MB/S pobieranie ale wysyłanie jest cały czas w normie ,internetu nie rozłacza wtedy ale uniemożliwia to jakiekolwiek korzystanie z niego taki stan trwa czasem z 5 minut czasem koło 1-2 godziny. Wtym czasie utrata pakietów jest na poziomie 20%.Problem był już raz zgłaszany niby poprawa była ale znowu powrócił.Mam router TP-Link przy robieniu diagnostyki wyswietla sie przewaznie NIEUDANY przy opcjach- Ping do bramy domyślnej:,Ping do preferowanego serwera DNS: i czasem Test ping poprzez segment F5 ATM OAM F5: ,Test ping do segmentu F5 ATM OAM: Jak ktos wie czemu tak sie dzieje lub wie jak to rozwiazac prosze o pomoc walcze z tym juz okolo miesiąc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
lukaszo89 napisał(-a):W niektore dni w godzinach popołudniowych i wieczornych następują znaczne spadki prędkości internetu do poziomu praktycznie 0.2 MB/S pobieranie ale wysyłanie jest cały czas w normie ,internetu nie rozłacza wtedy ale uniemożliwia to jakiekolwiek korzystanie z niego taki stan trwa czasem z 5 minut czasem koło 1-2 godziny. Wtym czasie utrata pakietów jest na poziomie 20%.Problem był już raz zgłaszany niby poprawa była ale znowu powrócił.Mam router TP-Link przy robieniu diagnostyki wyswietla sie przewaznie NIEUDANY przy opcjach- Ping do bramy domyślnej:,Ping do preferowanego serwera DNS: i czasem Test ping poprzez segment F5 ATM OAM F5: ,Test ping do segmentu F5 ATM OAM: Jak ktos wie czemu tak sie dzieje lub wie jak to rozwiazac prosze o pomoc walcze z tym juz okolo miesiąc.
@lukaszo89 Zgłaszaj, jeszcze raz my tobie nie pomożemy w tej sprawie. Może problem jest z routerem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
TD-W8960N - ale podlaczylem dzis inny wiec zobaczymy czy to router
To samo na innym routerze a nawet gorzej:/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
I jak na nowym/innym routerze??? Działa lepiej??
ps. ja bym spróbował go zresetować i ponownie wprowadzić swoje dane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
Dla ścisłości to TD-W8960N jaka wersja V?
Parametry pokazuje można się sporo dowiedzieć o stanie linii.
Ping F5 ATM OAM, że nie udany to normalne to nie zależy od routera tylko od sprzętu na centrali. Ping do bramy domyślnej i ping do preferowanego serwera DNS to musi być udany bo inaczej nie ma interka.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
V6. Wiem ze wtedy nie ma internetu ale tak mi pokazuje w czasie problemow
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
Ogólnie problem pojawił sie po jakiejs awari u mnie w miejscowosci naprawili niby i zaczely sie te problemy. Pewnie trzeba bedzie po raz 5 zadzwonic i zgosic ten sam problem heh
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
V6 to świeży router mogę jeszcze zapytać jak z błędami czy czasem nie rosną lawinowo. W zakładce xDSL są widoczne parametry linii można się mniej więcej zorientować tak pracuje linia trzeba poobserwować. W DSL Bitswap Enable zaznaczony?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
problem neostrada
zaznaczone
zmieniłem tez typ połaczenia z PPOA na PPOE i tak jakby lepiej jest
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »