Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

problem neostrada


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

problem neostrada

W niektore dni w godzinach popołudniowych i wieczornych następują znaczne spadki prędkości internetu do poziomu praktycznie 0.2 MB/S pobieranie ale wysyłanie jest cały czas w normie ,internetu nie rozłacza wtedy ale uniemożliwia to jakiekolwiek korzystanie z niego taki stan trwa czasem z 5 minut czasem koło 1-2 godziny. Wtym czasie  utrata pakietów jest na poziomie 20%.Problem był już raz zgłaszany niby poprawa była ale znowu powrócił.Mam router TP-Link przy robieniu diagnostyki wyswietla sie przewaznie NIEUDANY przy opcjach- Ping do bramy domyślnej:,Ping do preferowanego serwera DNS: i czasem Test ping poprzez segment F5 ATM OAM F5: ,Test ping do segmentu F5 ATM OAM: Jak ktos wie czemu tak sie dzieje  lub wie jak to rozwiazac prosze o pomoc walcze z tym juz okolo miesiąc.

11 ODPOW. 11
Anonim

Nie dotyczy

problem neostrada


lukaszo89 napisał(-a):

W niektore dni w godzinach popołudniowych i wieczornych następują znaczne spadki prędkości internetu do poziomu praktycznie 0.2 MB/S pobieranie ale wysyłanie jest cały czas w normie ,internetu nie rozłacza wtedy ale uniemożliwia to jakiekolwiek korzystanie z niego taki stan trwa czasem z 5 minut czasem koło 1-2 godziny. Wtym czasie  utrata pakietów jest na poziomie 20%.Problem był już raz zgłaszany niby poprawa była ale znowu powrócił.Mam router TP-Link przy robieniu diagnostyki wyswietla sie przewaznie NIEUDANY przy opcjach- Ping do bramy domyślnej:,Ping do preferowanego serwera DNS: i czasem Test ping poprzez segment F5 ATM OAM F5: ,Test ping do segmentu F5 ATM OAM: Jak ktos wie czemu tak sie dzieje  lub wie jak to rozwiazac prosze o pomoc walcze z tym juz okolo miesiąc.


@lukaszo89 Zgłaszaj, jeszcze raz my tobie nie pomożemy w tej sprawie. Może problem jest z routerem.

Anonim

Nie dotyczy

problem neostrada

Jaki model tp-linka?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

problem neostrada

TD-W8960N - ale podlaczylem dzis inny wiec zobaczymy czy to router

To samo na innym routerze a nawet gorzej:/

Anonim

Nie dotyczy

problem neostrada

I jak na nowym/innym routerze??? Działa lepiej??

ps. ja bym spróbował go zresetować i ponownie wprowadzić swoje dane.

Anonim

Nie dotyczy

problem neostrada

Dla ścisłości to TD-W8960N jaka wersja V?

Parametry pokazuje można się sporo dowiedzieć o stanie linii.

Ping F5 ATM OAM, że nie udany to normalne to nie zależy od routera tylko od sprzętu na centrali. Ping do bramy domyślnej i ping do preferowanego serwera DNS to musi być udany bo inaczej nie ma interka.

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

problem neostrada

V6. Wiem ze wtedy nie ma internetu ale tak mi pokazuje w czasie problemow


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

problem neostrada

Ogólnie problem pojawił sie po jakiejs awari u mnie w miejscowosci naprawili niby i zaczely sie te problemy. Pewnie trzeba bedzie po  raz 5 zadzwonic i zgosic ten sam problem heh

 

Anonim

Nie dotyczy

problem neostrada

V6 to świeży router mogę jeszcze zapytać jak z błędami czy czasem nie rosną lawinowo. W zakładce xDSL są  widoczne parametry linii można się mniej więcej zorientować tak pracuje linia trzeba poobserwować. W DSL Bitswap Enable zaznaczony?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 0
  • 0

problem neostrada

zaznaczone

zmieniłem tez typ połaczenia z PPOA na PPOE i tak jakby lepiej jest