Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

do 10 mb/s problem z pobieraniem


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

No to jakie sa alternatywy ?bo srednio da sie funkcjonowac z tak wolnym internetem


Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 622
  • 24

do 10 mb/s problem z pobieraniem

A ile masz do końca umowy? Może lepiej wziąć internet mobilny? W najtańszej opcji masz pakiet danych, a potem całkiem przyzwoity lejek 5Mb/s. Przyjrzyj się też ofercie nju internetowy.

Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem

A jakie jest tłumienie linii nie wiadomo byłoby wiadomo jakby się podłączyło inny router, który to pokazuje lub zapytało konsultanta. Można się wtedy zorientować o możliwościach linii.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

520 dni do konca umowy a tlumienie

  • Status linii DSL 2.1
    Stan połączenia DSL
    włączone
  • 2.2
    Tryb synchronizacji DSL
    Auto
  • 2.3
    Ostatnia synchronizacja DSL
    11 września 2016, 14 h 40 m
  • 2.4
    Czas połączenia DSL
    00 d 08 g 09 m 03 s
  • Prędkość i margines szumu
  • 2.5
    Prędkość synchronizacji DSL w górę
    832 Kb/s
  • 2.6
    Prędkość synchronizacji DSL w dół
    3072 Kb/s
  • 2.7
    Margines szumu w dół
    20.0 dB
Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Widać, że jest duży zapas na marginesie SNR 20db. prędkość jest mocno zaniżona powinno być więcej

Wynik przy tłumieniu 42db. na pocieszenie http://www.speedtest.net/my-result/5623633955

 

5623633955


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

czyli da sie cos z tym zrobic ?bo przynaje jestem zielony w tym tamacie i nie wiem o co chodzi z tym marginesem szumu

Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Trzeba zadzwonić, że internet marnie działa chyba konsultant też zauważy, że jest źle i wystawi zgłoszenie

Normalnie to samo powinno się podnieść z prędkością przy takim zapasie na marginesie SNR pod warunkiem, że się routera nie odłącza, nie resetuje. Jeszcze jest pytanie dlaczego tak spadło? Na odległość to się nic nie zdiagnozuje.

Jest zgłoszone jak można przeczytać no to trzeba czekać.

 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

a jakie statystyki tej sychronizacji dsl w gore i dol sa dobre ? i margines tlumienia?

Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem


dds1956 napisał(-a):

a jakie statystyki tej sychronizacji dsl w gore i dol sa dobre ? i margines tlumienia?

 

Niema pojęcia margines tłumienia. Wartości tłumienia ten router nie pokazuje, aczkolwiek wartość tłumienia przy normalnie działającej linii zmienia, ale bardzo nieznacznie (zima, lato). Synchronizacja w dół jest zaniżona świadczy o tym wartość marginesu w dół normalnie to powinna być wartość rejon 6-8 db. Znając wartość tłumienia w dół można sobie na podstawie kaltulatora mniej więcej wyliczyć wartość synchronizacji jaką powinna linia trzymać. Synchronizacja w górę niby w normie, ale mogło by być więcej ja mam 1 Mb/s. A normalnie to powinno być ok. 1Mb/s  w teście. Też to jest uzależnione chociażby od samego routera i ustawień na porcie. 

 

134936954.png

 

5625219808