Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

do 10 mb/s problem z pobieraniem


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Witam mam porblem z pobieranim w ofercie do 10Mb/s wedlug speedtestow mam okolo ping 22ms 2.50MB/s pobierania i okolo 0,67MB/s wysyłania a w praktyce moje lacze ping50 ms wynosi 340Kb/s pobiernia i okolo 150 Kb/s wyslania. Mam pytanie czym to moze byc spowodowane tak niska predkosci posiadam liveboxa 2.0 i karte sieciowa  

Intel(R) Ethernet Connection (2) I219-V #2 bardzo bylbym wdzieczny za wasza pomoc bo coraz trudniej funkcjonowac z  taka predkoscia.

 

dziekuje i pozdrawiam

18 ODPOW. 18
Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Jak wyglądaja parametry DSL ?


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Niestety nie moge ich zwerifkowac poniewaz modem livebox nic mi nie pokazuje sa tylko puste linie w STATUS DSL chyba ze to nie o to chodzi to przepraszam pierwszy raz mam taki problem z internetem. Umiescilem screena


x2.png
Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem

O to chodzi cos nie tak z routerem pozostaje reset do ustawienien fabrycznych jak to zrobic


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

udalo sie o to co otrzymalem

  • Status linii DSL
  • 2.1
    Stan połączenia DSL
    włączone
  • 2.2
    Tryb synchronizacji DSL
    Auto
  • 2.3
    Ostatnia synchronizacja DSL
    11 września 2016, 14 h 40 m
  • 2.4
    Czas połączenia DSL
    00 d 00 g 01 m 22 s
  • Prędkość i margines szumu
  • 2.5
    Prędkość synchronizacji DSL w górę
    832 Kb/s
  • 2.6
    Prędkość synchronizacji DSL w dół
    3072 Kb/s
  • 2.7
    Margines szumu w dół
    20.0 dB
  • Jakość linii (błędy)
  • 2.8
    Liczba sekund z błędami (ES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji)
    0
  • 2.9
    Sekundy z poważnymi błędami (SES) w trakcie pobierania (od momentu ostaniej synchronizacji)
    0

Poziom 24, Specjalista
  • 541
  • 622
  • 24

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Hmm... musisz rozróżnić kiloBAJTY(kB/s) od kiloBitów(kb/s) oraz megaBAJTY(MB/s) od megaBITÓW(Mb/s). Te prędkości ze speedtesta to megaBITY, a nie megabajty (Mb/s, a nie MB/s), a pobieranie jest w kiloBAJTACH a nie kilobitach (kB/s, a nie kb/s). Przelicznik jest taki 1MB/s = 8Mb/s. (1 megabajt = 8 megabitów) 2,5 Mb/s (megabitów) ze speedtesta to 0,3125 MB/s (megabajtów), czyli 320kB/s (kilobajtów).  Wszystko jest w porządku oprócz niskiej prędkości przy usłudze do 10Mb/s (megabitów, czyli 1,25MB/s). Zapewne jest tak z powodu dużej odległości od centrali. Czy wcześniej były wyższe prędkości? Możesz napisać zgłoszenie do orange żeby technik sprawdził czy nie można uzysać wyższej prędkości. 


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

hmmm rozumiem czyli ten speedtest zle zinterpretowalem http://www.speedtest.net/my-result/5622630645 ale prawde mowiac byly wyzsze  predkosci raz zdazylo sie 1 mb/s a niedawno o  przez jakies 40 min nagle wzroslo do 2.44mb/s trudno mi to ogranac bo nierozumiem takich skokow predkosci. a z powodu tego ze zaczynam duzo korzystac z cyfrowych zawartosci to gdy na 330MB/s  pobieram 1Gb danych w 50 min to troche jest meczace gdy chce sie pobierac np 20GB

Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem


dds1956 napisał(-a):

hmmm rozumiem czyli ten speedtest zle zinterpretowalem http://www.speedtest.net/my-result/5622630645 ale prawde mowiac byly wyzsze  predkosci raz zdazylo sie 1 mb/s a niedawno o  przez jakies 40 min nagle wzroslo do 2.44mb/s trudno mi to ogranac bo nierozumiem takich skokow predkosci. a z powodu tego ze zaczynam duzo korzystac z cyfrowych zawartosci to gdy na 330MB/s  pobieram 1Gb danych w 50 min to troche jest meczace gdy chce sie pobierac np 20GB


Więcej nie będzie możesz uaktualnić sterownik karty sieciowej.


Poziom 7, Poszukiwacz
  • 9
  • 0
  • 0

do 10 mb/s problem z pobieraniem

juz to uczynilem. no dobrze to jak moge zwerfikowac czy moge miec wiecej niz 330kb/s i do kogo z obsulgi technicznej mam napisac ? czy mam isc do punktu obslugi kilienta czy dzwonic na infolinie czy zupelnie inny pomysl?

Konto usunięte

Nie dotyczy

do 10 mb/s problem z pobieraniem

Możesz pisać, dzwonić na infolinie i tak ci powiedzą, że masz wszystko OK