Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak usługi a faktura wystawiona


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

brak usługi a faktura wystawiona

Dostałem list  od firmy getback ze muszę zapłacić 300 zł za nie uregulowany rachunek  z 14.08.17 za użytkowanie Neostrady sytuacja jest na tyle dziwna ze zakończyłem  użytkowanie Neostrady od 1 lipca  gdyż przeprowadziłem się do innego mieszkania gdzie monter stwierdził ze nie da rady przenieść Neostrady w to miejsce faktura za lipiec Pani mi skorygowała po wysłaniu umowy najmu nowego mieszkania bo nie miałem nawet jak z niej skorzystać i w lipcu cały sprzęt funbox i okablowanie oddałem mam na to papiery i maila od pani która mi napisała ze faktura za lipiec jest skorygowana po czym utraciłem dostęp do usługi Neostrada w moj orange jakie było moje zdziwienie gdy w piątek dostałem list od firmy getback  z wezwaniem do zapłaty 3x większej niż rachunek za usługę za którą już nie miałem nawet jak korzystać i o wystawnemu faktury za sierpień dowiedziałem się z tego pisma choć zapewniano mnie ze umowa za usługa będzie zerwana jeszcze w lipcu bez żadnych kar czy dodatkowych kosztów a teraz mam list i według Orange jestem dłużnikiem choć nie było żadnych telefonów powiadomienie i innego dostępu do tej faktury nie miałem bo już nie mogłem się zalogować na mój Orange do Neostrady.

nie wiem co w tej sytuacji robić bo od lipca mieszkam w mieszkaniu tam gdzie nie ma fizycznej możliwości doprowadzenia Neostrady a sprzęt oddany był już w lipcu i mam płacić za to ze z tego nie korzystałem i to 3x większa kwotę

Pozdrawiam

3 ODPOW. 3

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39018
  • 1390

brak usługi a faktura wystawiona

Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt i upewnij się czy na pewno była korekta opłat. Bo zazwyczaj anulowana jest kara za zerwanie umowy a abonament do czasu wypowiedzenia trzeba zapłacić.

Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 2
  • 0
  • 0

brak usługi a faktura wystawiona

za lipiec na 100% ale w lipcu już fanboxa oddałem w lipcu i na infolinia zostałem poinformowany ze umowa zostanie rozwiązana bez kar bo nie ma możliwości przeniesienia usługi na inne meiskanie

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32806
  • 39018
  • 1390

brak usługi a faktura wystawiona

Tego tutaj nikt nie zweryfikuje. Może jakieś końcowe opłaty zostały. To już na BOK sprawdzisz.