15-08-2017
17:10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-08-2017
17:10
awaria?
Może jakiś fachowiec od Orange mi wytłumaczy, jak w obecnych czasach i przy takiej konkurencji na rynku można wysłać do klienta informację, że awaria linii zostanie usunięta za 10 dni?! Zaznaczam, nie było tu burzy, tornada ani wojny atomowej. Po prostu podpisałem przedłużenie umowy i już ma się mnie gdzieś. Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów. Jak za dawnej telekomunikacji - podpiszcie umowę a będziemy was mieli w poważaniu. A skoro net mam tylko w komórce, to chociaż sobie ponarzekam zanim wróci. Tutaj, na fejsie, na forach i gdzie tylko się da. Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.
Etykiety:
4 ODPOW. 4
15-08-2017
20:29
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
15-08-2017
20:29
awaria?
Doceniam pracę ludzi którzy usuwają awarie. Ale albo ich jest za mało bo Orange oszczędza kasę albo czegoś nie wiem. Więc dopominam się o informację co to za awaria ktorą trzeba usuwać 10 dni? Ile czasu trwała by w takim razie naprawa gdyby tu była burza jak na połnocy Polski? Zabraliscie serwery z Bielska bo padły w Warszawie? Fachowców z mojej okolicy też? Gdyby tu był jakiś kataklizm to bym zrozumiał. Ale tu NIC się nie wydarzyło. Mylę się? To nie olewajcie klientów tylko poinformujcie ich co się dzieje!