Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Znowu wszystko padło.


Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

Znowu wszystko padło.

► W temacie uporządkowano etykiety - Moderator Wiktor ◄

 

Kilka pytan:

1 Jak zglosic usterke (skutecznie) ?

2 Jak dowiedziec sie kiedy usterka/naprawa zostanie zakonczona ?

3 Jak uprzednio sprawdzic kiedy sa planowane wylaczenia tv/inet ?

Pozdrawiam Kamil.

 

P.s. Czy u was tez tak irytujaca wylaczaja swietlowod ?

2 ODPOW. 2

Pracuję w Orange
  • 866
  • 997
  • 73

Znowu wszystko padło.

https://www.orange.pl/omnibook/rozwiazywanie-problemow-z-neostrada# - tutaj masz jak zgłosić usterkę. Przy zgłoszeniu otrzymasz informację o czasie naprawy. Na ostatnie pytanie nie znam odpowiedzi.


Poziom 18, Komentator
  • 123
  • 98
  • 0

Znowu wszystko padło.

Hmm, u mnie odkąd mam światlowód ~4 miesiace nie bylo jeszcze ani jednej awari.