- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam .
Odkąd mam internet w Orange ginie mi internet średnio 15-20 razy dziennie . Zmieniane były routery TP-Linka na Live Boxy potem na FunBox 2.0 . Urządzenie były wymieniane kilkukrotnie . Internet znika na Wi-Fi tak samo jak i po kablu . Co mam w tej sprawie zrobić ? Bo nudzi mnie już słuchanie że to wina mojego komputera (pomimo tego że wywala tak samo laptopy,tablety,telewizor oraz telefony w tym samym momencie) . Bo po parunastu miesiącach internet ten doprowadza mnie już do szewskiej pasji. Jakaś porada lub wytłumaczenie tego problemu ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kaabom i już w tym momencie jasne. Często pojawiają się tematy na NO, jak Twój. To jest problem na centrali. Wymuś przyjazd technika do sprawdzenia, jak podaje @Arti_Kn_Pl. Jestem pewny, że problem leży po stronie centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
@Kaabom jak duża jest odległość do centrali?
Czy na linii telefonicznej jest jeszcze telefon? Połączenie z gniazdka do routera jest bezpośrednio, czy występują po drodze rozgałęzienia?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
@ketrasaArtur Nie mam pojęcia jaka jest odległość , ale z tego co widzę to mam opcje do 80 więc myślę że nie duża . FunBox jest podłączony centralnie pod gniazdo telefoniczne (długość kabla to parę centymetrów) . Pod tym gniazdem mam tylko podłączony internet (mieszkam w bloku więc nie mam pojęcia czy to tyczy się też reszty ).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
@Kaabom czy zmieniany był kabel między routerem a gniazdkiem?
Wygląda dla mnie, że to jest problem po stronie centrali lub na linii.
Jeżeli masz opcję do 80 Mbps, to odległość faktycznie powinna być niewielka.
Czy jak byłą sprawa zgłaszana na BOK, to sprawdzona została Twoja linia telefoniczna? Czy były błędy na linii?
Jak następuje rozłączenie, to czy świei sie kontrolka na zielono od internetu i synchronizacji linii na routerze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
@Arti_Kn_Pl Dioda świeci na zielono .
@ketrasaArtur Kabel przy routerze był zmieniany za każdym razem kiedy wymieniany był router . Zgłoszenie awarii było już zakładane i z tego co mówili to podobno wszystko na linii jest OK . Dioda nadal świeci się na zielono .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Kaabom i już w tym momencie jasne. Często pojawiają się tematy na NO, jak Twój. To jest problem na centrali. Wymuś przyjazd technika do sprawdzenia, jak podaje @Arti_Kn_Pl. Jestem pewny, że problem leży po stronie centrali.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
Od jakiegoś czasu kiedy próbuję połączyć się z doradcą mam ten komunikat "Nasz serwis jest chwilowo niedostępny. Przepraszamy, spróbuj ponownie później."
@ketrasaArtur Spróbuję ten ostatni raz do nich zadzwonić i poprosić o technika . Mam nadzieję że tym razem nie usłyszę "Że jak jeszcze raz poproszę o technika to sam będę za niego płacił" 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Znikający internet . TP-Link , LiveBox , FunBox 2.0
@Kaabom możesz również skorzystać z czata: https://www.orange.pl/view/kontakt
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »