Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zdalny dostęp do punktu dostępu


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 72
  • 114
  • 0

Zdalny dostęp do punktu dostępu

Witam. Czy można jakoś dostać się do podsieci punktu dostępu zrobionego z dawnego routera LTE (teraz światłowód i chcę poszerzyć zasięg) MODEL: HUAWEI B315. Dodatkowo czy da się dostać do dysku sieciowego udostępnionego przez punkt dostępu. To ważne. To nie reapeater tylko punkt dostępu po patchcordzie. Chcę mieć możliwość dostania się do dysku z obydwu urządzeń ale z sieci Punktu dostępu jestem w stanie dojść do drukarki, komputerów i innych urządzeń w głównej sieci. Nie da się natomiast z głównej sieci dostać się do sieci punktu dostępu. Chodzi mi o to, że skanera podłączonego do głównej sieci będę mógł skanować do folderu udostępnionego (smb) w komputerze w sieci punktu dostępu. Może jakieś przekierowanie portów itp.? Nie znam się na tym... Będę bardzo wdzięczny na pomoc :))

________________
* Wpis poddany edycji – moderator Kinga

12 ODPOW. 12

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12909
  • 53069
  • 610

Zdalny dostęp do punktu dostępu

@mr_stahuuZ tego co pamiętam, to 315-ka ma tylko wifi 2,4GHz. Słaby to więc AP. Teoretycznie ze wszystkiego można zrobić AP wyłączając DHCP i ustawiając stały adres IP na urządzeniu lub konfigurując je wcześniej pod wifi, aby później już nie wchodzić na nie po zdjęciu DHCP (co czasem jest kłopotliwe). Taki AP będzie przezroczysty, bo DHCP będzie przydzielane z routera głównego czyli wszystkie urządzenia będą pracowały na równorzędnych prawach w jednej sieci

Jeśli nie masz alternatywy, to jutro zdejmę 315-kę ze strychu i sprawdzę, czy da radę w praktyce


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 72
  • 114
  • 0

Zdalny dostęp do punktu dostępu