- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping, słabe łącze i brak wifi
Witam, od zawsze miałem problem z neostradą. Byłem w posiadaniu liveboxa 2.0, prędkość "do 10mb", zawsze było 1. W piątek podpisałem umowę na internet LTE dla domu do 40mb, po podłączeniu routera huawei b315, internet działał wraz z 500-800 pingu. Pomyślałem sobie że następnego dnia będzie już tylko lepiej, no niestety nie było tak idealnie. Ping co prawda zmalał, bo czasami wynosi 38-40,a wczoraj podczas grania miałem 15 000+ pingu, także możecie wyobrazić sobie co odczuwałem. Co do prędkości, hmm, 40, taa. Udało się wyciągnąć max 10 (niewiarygodne) jak sprawdzałem a robię to co 30-60 minut, przeważnie wynosi 1,7-3. Nie wiem czy to wina miejsca zamieszkania, chociaż wątpie bo babeczka w salonie, stwierdziła że nie będzie żadnych problemów, niestety dzisiaj jak się do niej wybierałem akurat kończyła pracę, mniejsza. Zostaje jeszcze kwestia połączenia Wifi, działało normalnie (3-4 godziny temu przestało). Dziś podłączyłem do niej 2 telefony, tablet, wszystko było pięknie, do czasu. Laptop i komputer są podłączone przez rj45 do routera, gdy używałem internetu sam, korzystanie było "znośne", po podłączeniu komputera brata, ani ja, ani on nie byliśmy w stanie nawet odpalić strony. Router był resetowany, wyłączany, nie pomogło. Jestem strasznie zdenerwowany bo liczyłem na coś więcej. Może znajdą się fachowcy którzy będą w stanie mi pomóc z takimi oto problemami. Może czegoś nie dopisałem, proszę o wyrozumiałość.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping, słabe łącze i brak wifi
@benkovsky w jakiej lokalizacji masz ustawioną strefę domową?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping, słabe łącze i brak wifi
Stargard, Jagiellońska
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping, słabe łącze i brak wifi
@benkovsky o czym nie słyszałeś? O strefie Internetu domowego? Ustalasz ją w miejscu, w którym korzystasz z Internetu, dzięki czemu otrzymujesz 150 GB do wykorzystania w obrębie 500 metrów od miejsca, w którym ustaliłeś wspomnianą strefę. Ustalasz ją na swoim koncie na stronie orange.pl
Odnośnie podanej przez Ciebie lokalizacji, to znajdujesz się w zasięgu LTE. Sugeruję zgłoszenie problemu do BOK.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping, słabe łącze i brak wifi
Sprawdziłem, strefa jest aktywowana, jutro będę dzwonił, napewno
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping, słabe łącze i brak wifi
Zgłoś sprawę przez stronę. Może jakaś awaria w Twojej lokalizacji jest, bądź modernizacja nadajnika.
Jeśli już wolisz zadzwonić to pamiętaj, zrób to bezpłatnie przez Mój Orange. 🙂