Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wysoki ping livebox 2.0


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 1
  • 0

Wysoki ping livebox 2.0

Witam. Internet jest podłaczony przez linie telefoniczna xDSL. Internet moze nigdy nie byl wysmienity, ale ping nie skakal tak jak teraz. Od kilku miesiecy ping potrafi skakac miedzy 60-500 nawet gdy jest podlaczone tylko jedno urzadzenie. Plus jest taki, ze czasami wogole nie ma internetu wtedy wowczas swieci sie czerwona dioda na liveboxie zdarza sie tak dwa moze trzy razy w miesiacu.

 

____________
* W temacie doprecyzowano etykiety - Wiktor

3 ODPOW. 3

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6518
  • 15924
  • 84

Wysoki ping livebox 2.0

@miloszx50  Witam, Problem może, być z modemem zresetuj, go jak nie pomoże to też może być wina stabilności łącza
Na leży się wtedy skontaktować z Konsultantem technicznym na czacie lub na nr 510100100 w linku kontakty.  https://www.orange.pl/view/kontakt


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18416
  • 52659
  • 710

Wysoki ping livebox 2.0

@miloszx50 jeżeli na routerze zapala się czerwona kontrolka to jest problem z synchronizacją linii. Sprawdź u siebie przewody między gniazdem telefonicznym a routerem. Najlepiej, jak by było połączenie bezpośrednie, gniazdko router, bez żadnych przejściówk po drodze. Jeżeli problem będzie dalej występował, to trzeba zgłosić problem na infolinii: 510 100 100 lub na czacie, aby sprawdzić linię telefoniczną od Ciebie do centrali.

Jakość linii oraz obciążenie centrali może mieć wpływ na prędkość internetu oraz pingi.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12959
  • 53225
  • 617

Wysoki ping livebox 2.0

@miloszx50 Cześć,

 

Jak zwykle poradzę, abyś zaczął od menu modemu. Warto samemu sprawdzić co się dzieje z linią. Znajdziesz tam info o tłumieniu, SNR i błędach. Dopiero później (jeśli nie wykaże nic niepokojącego) można zresetować do ustawień fabrycznych (pamiętając o zapisaniu ustawień autorskich wifi, drukarek czy portów). Możesz zapisać stan modemu do pliku (zrobić kopie zapasową ustawień routera) tak dla pewności, że jakby coś się nie powiodło, zawsze możesz wgrać ten plik i przywrócić stan dzisiejszy. LB2 mają czasem takie objawy "zakończenia współpracy" z usługą .Wysoki ping może świadczyć o tym, iż wyposażenie abonenckie po stronie centrali tez może niedomagać. Jakbyś miał pytania, pisz