Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wysoki ping , internet domowy


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Wysoki ping , internet domowy

Witam od dłuższego czasu posiadam pewien problem z internetem domowym. Otóż od godziny 15 - do prawie 23 na moim internecie nie da się normalnie pracować, posiadam bardzo wysoki ping co odmawia mi możliwości korzystania 😕 Dodam że mieszkam na wsi czy ktoś z was miał może podobny problem ?

9 ODPOW. 9

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Internet

Dzwoniłeś do BOK w tej sprawie? Jaki to internet, modem?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet

Bok to znaczy / :? 


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 2591
  • 7012
  • 189

Internet

Biuro Obsługi Klienta

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet

Tak , juz nie raz dzwoniłem ;/ Przysyłali mi techników i nic z tym nie robili przyjechał, popatrzył na router i tyle. 😕

Anonim

Nie dotyczy

Internet

@muzyka890  wypada dać statystyki z routera, jeśli oczekujesz pomocy 😉

Coś takiego!


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet

Proszę 😉 


Bez tytułu.png

Anonim

Nie dotyczy

Internet

Zrób mu ustawienia fabryczne, tam na zrzucie jest stosowna zakładka, może pomoże, skoro problem z netem jest, to nie odpuszczaj i zgłaszaj problemy (zgłoszenie zrób), przecież płacisz za internet... nie za jego brak czy mega spowolnienie, ma być tak szybki jak w umowie Operator gwarantuje, tak z ciekawości korzystasz z internetu po kablu lan FunBox vs komputer, czy po wi-fi, bo może w rodzaju połączenia jest problem.


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Internet

Robiłem ustawienia fabryczne, korzystam z internetu po Kablu lan 🙂 mam liveboxa 2.0 , problem w tym ze zgłaszałem te problemy i dalej nic 😕 Czy ten problem moze wynikać z przeciązenia centrali ? I w takim razie jak by to było przez to to jest jakaś szansa żeby na to zaradzić ?

Anonim

Nie dotyczy

Internet

@muzyka890  jeśli centrala jest przeciążona, to nic z tym nie zrobią, co do pingu, to niestety nie ma zapisu na niego chyba, więc w tym wypadku cię zbędą, gwarantowane prędkości internetu masz i reszta w normie, więc nie dziwne że technicy zignorowali problem.