- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wysoki ping , internet domowy
Witam od dłuższego czasu posiadam pewien problem z internetem domowym. Otóż od godziny 15 - do prawie 23 na moim internecie nie da się normalnie pracować, posiadam bardzo wysoki ping co odmawia mi możliwości korzystania 😕 Dodam że mieszkam na wsi czy ktoś z was miał może podobny problem ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet
Tak , juz nie raz dzwoniłem ;/ Przysyłali mi techników i nic z tym nie robili przyjechał, popatrzył na router i tyle. 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet
Zrób mu ustawienia fabryczne, tam na zrzucie jest stosowna zakładka, może pomoże, skoro problem z netem jest, to nie odpuszczaj i zgłaszaj problemy (zgłoszenie zrób), przecież płacisz za internet... nie za jego brak czy mega spowolnienie, ma być tak szybki jak w umowie Operator gwarantuje, tak z ciekawości korzystasz z internetu po kablu lan FunBox vs komputer, czy po wi-fi, bo może w rodzaju połączenia jest problem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet
Robiłem ustawienia fabryczne, korzystam z internetu po Kablu lan 🙂 mam liveboxa 2.0 , problem w tym ze zgłaszałem te problemy i dalej nic 😕 Czy ten problem moze wynikać z przeciązenia centrali ? I w takim razie jak by to było przez to to jest jakaś szansa żeby na to zaradzić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Internet
@muzyka890 jeśli centrala jest przeciążona, to nic z tym nie zrobią, co do pingu, to niestety nie ma zapisu na niego chyba, więc w tym wypadku cię zbędą, gwarantowane prędkości internetu masz i reszta w normie, więc nie dziwne że technicy zignorowali problem.