- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona usługa TV- żaden stary kod nie działa
Czuję się oszukana!!!! Pani Karolina naciągnęła na podpisanie umowy Funpack, olewając wszystko, nawet mój adres e-mail, na który mogłabym dostac rachunek za usługę. I tak po 3 miesiącach korzystania, bez żadnego uprzedzenia wyłaczono mi TV.
Jakież było moje zdziwienie!!!! Bo podobno usługa miała być przez rok BEZPŁATNA!!!
W tym momencie, po kontakcie z infolinią chcąc właczyć TV nie działa żaden kod z umowy. Kpina, nic więcej. UPC było drogie, ale takich cyrków nie było!!!
Skąd wziąć nowy 4 cyfrowy kod usługi TV.???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona usługa TV- żaden stary kod nie działa
Złoż pisemną reklamację i zanieś ją do salonu Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona usługa TV- żaden stary kod nie działa
W kwestii formalnej - jeśli decydujesz się na aktywację e-faktury za usługi stacjonarne, zanim otrzymasz pierwszą fakturę - musisz potwierdzić aktywację e-faktury. Jeśli tego nie zrobiłeś, faktury są dostępne jedynie na mój Orange.
Warto sprawdzić spam, czy inne foldery na poczcie, ale wiadomość może być za stara, a na niektórych skrzynka spam jest kasowany po tygodniu lub miesiącu - zweryfikowanie może nie być możliwe.
Poza tym zgodnie z regulaminem, to Twój obowiązek zgłosić do operatora brak faktury - 3 miesiące to trochę długo.
Co proponuję? Zadzwoń na 800560560 i sprawdź czy możesz skorzystać z prolongaty lub rat. Dodatkowo łącząc się z doradcą - możesz sprawdzić co z e-fakturą.
Wydaje mi się, że nie warto szukać kodu - to oznaka najprawdopodobniej blokady windykacyjnej.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona usługa TV- żaden stary kod nie działa
Dzięki za odpowiedź. No nie pomyślałam o fakturze, gdyż usługa miała być przez Rok za darmo- tak też się nazywa i tak zapewniała pani doradca. A blokada faktycznie windykacyjna. Nadal czekam na włączenie się TV.
Ogólnie nie jestem zadowolona ze światłowodu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona usługa TV- żaden stary kod nie działa
Oczywiście, że tak zrobię. Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wyłączona usługa TV- żaden stary kod nie działa
Pierwszę słyszę o promocji takiej (na usługi stacjonarne), gdzie jest rok za darmo na całość. Co najwyżej rok tv jest za darmo, ale nie wszystkiego.