- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dzień dobry,
wynajmuję mieszkanie. Umyślnie lub nie, jego właściciel nie zapłacił faktury za internet i tv. Czy jest możliwość odblokowania usług np na tydzień, dopóki nie ureguluje sprawy? Wiem, że w play jest coś takiego jak deklaracja wpłaty i wszystkie usługi zostają odblokowane na 7 dni.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A może masz dostęp do konta Mój Orange?
Według artykułu z FAQ na stronie Orange "Przedłużenie terminu płatności (prolongata)" są tylko dwie drogi - infolinia lub właśnie Mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku
@Pan_k2 takie sprawy załatwia osoba na którą jest umowa na Media, możesz poprosić by to załatwił u Operatora, sam nic nie załatwisz u Operatora.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku
@Pan_k2 można w Orange tak spróbować, ale to musi zrobić właściciel.
Dokonać wpłaty i wysłać potwierdzenie przelewu np. na czacie lub załatwić w salonie Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku
Próbowałem się z kimkolwiek ŻYWYM skontaktować na chacie. Niestety bot Max nie chce współpracować.
Chodzi o to, że ta zaległość zostanie uregulowana, ale jest piątek, nie chciałbym być odcięty od świata cały weekend, dlatego pytam o opcję przywrócenia usług 'na słowo' np. na tydzien tak jak w play robią
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku
@Pan_k2 niestety na słowo nie załatwisz. Możesz spróbować, ale to musi być właściciel usług. Ty za właściciela nie załatwisz sprawy, chyba, że masz imienne upoważnienie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku
a jeśli mam umowe papierową przed sobą i pin na tej umowie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku
@Pan_k2 jak zadzwonisz na infolinię: 510 100 100 lub napiszesz na czacie, to poproszą o weryfikację, PESEL, datę urodzenia , pytanie o usługach itp. Te dane powinien podać właściciel do weryfikacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
A może masz dostęp do konta Mój Orange?
Według artykułu z FAQ na stronie Orange "Przedłużenie terminu płatności (prolongata)" są tylko dwie drogi - infolinia lub właśnie Mój Orange.