Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 6
  • 0

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

Dzień dobry,

 

wynajmuję mieszkanie. Umyślnie lub nie, jego właściciel nie zapłacił faktury za internet i tv. Czy jest możliwość odblokowania usług np na tydzień, dopóki nie ureguluje sprawy? Wiem, że w play jest coś takiego jak deklaracja wpłaty i wszystkie usługi zostają odblokowane na 7 dni.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 693
  • 9

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

A może masz dostęp do konta Mój Orange? 

 

Według artykułu z FAQ na stronie Orange "Przedłużenie terminu płatności (prolongata)" są tylko dwie drogi - infolinia lub właśnie Mój Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7

Poziom 36, Guru *
  • 6015
  • 10400
  • 187

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

@Pan_k2  takie sprawy załatwia osoba na którą jest umowa na Media, możesz poprosić by to załatwił u Operatora, sam nic nie załatwisz u Operatora.


Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17151
  • 341

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

@Pan_k2 można w Orange tak spróbować, ale to musi zrobić właściciel.

 

Dokonać wpłaty i wysłać potwierdzenie przelewu np. na czacie lub załatwić w salonie Orange.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 6
  • 0

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

Próbowałem się z kimkolwiek ŻYWYM skontaktować na chacie. Niestety bot Max nie chce współpracować.

 

Chodzi o to, że ta zaległość zostanie uregulowana, ale jest piątek, nie chciałbym być odcięty od świata cały weekend, dlatego pytam o opcję przywrócenia usług 'na słowo' np. na tydzien tak jak w play robią


Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17151
  • 341

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

@Pan_k2 niestety na słowo nie załatwisz. Możesz spróbować, ale to musi być właściciel usług. Ty za właściciela nie załatwisz sprawy, chyba, że masz imienne upoważnienie.


Poziom 12, Recenzent
  • 3
  • 6
  • 0

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

a jeśli mam umowe papierową przed sobą i pin na tej umowie?


Poziom 37, Guru **
  • 10179
  • 17151
  • 341

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

@Pan_k2 jak zadzwonisz na infolinię: 510 100 100 lub napiszesz na czacie, to poproszą o weryfikację, PESEL, datę urodzenia , pytanie o usługach itp. Te dane powinien podać właściciel do weryfikacji.


Poziom 21, Pasjonat
  • 256
  • 693
  • 9

Właściciel mieszkania nie zapłacił rachunku

A może masz dostęp do konta Mój Orange? 

 

Według artykułu z FAQ na stronie Orange "Przedłużenie terminu płatności (prolongata)" są tylko dwie drogi - infolinia lub właśnie Mój Orange.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście