- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów, ping Neo 10Mb
Witam. Interwał 1s. Dziś był technik, ale nie w domu. Naprawa widnieje jako zakończona. Oczywiście bez zmian. Na czacie chciałem konsultanta zapytać o co chodzi to po chwili opuścił rozmowę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów, ping Neo 10Mb
Masz tak cały czas czy pojawia się problem co jakiś czas? Zrób test pingplotterem do jakiegoś hosta jak problem występuje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów, ping Neo 10Mb
Dzisiaj a jakże Pan technik był na usterce coś tam przy centrali pogrzebał podobno. Stwierdził, że nic się więcej nie da zrobić. O jak dobrze, że w lutym kończy mi się umowa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów, ping Neo 10Mb
Masz jakieś przeciążenie na centrali. Niestety uroki Neostrady ADSL, pewnie za dużo klientów w okolicy. Szkoda tylko, że technik nie powie tego wprost, tylko udaje, że pracuje.
Robiłeś test w nocy albo nad ranem, by zobaczyć jak wyniki wyglądają?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata pakietów, ping Neo 10Mb
Z ciekawości puszczę nocą. Od początku sugerowałem technikowi, że to przeciążenie, ale cóż.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »