- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
tak to wygląda.
i ma pan jakis pomysł może jaka przyczyna takiej nagłej zmiany? 7 miesiecy było wporządku a od tygodnia juz nie ;/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@maccarr32Jest to przeciążenie na centrali albo coś się dzieje z routerem możesz przywrócić go do ustawień fabrycznych.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@Anonim router napewno nie bo Pan z pomocy technicznej zakladal ze tamten router jest zepsuty i mam wymienic, pojechałem wymieniłem dzisiaj i dalej to samo. a jak dzwoniłem to twierdzą ze nie maja żadnych przeciążeń i jest z góry zakładane ze to wina mojego sprzętu.
Jeżeli dalej tak bede miał bede zmuszony zerwać z Orange umowe.
Nie da sie nawet z nikim porozmawiac normalnie bo wszystko przycina przez Lossa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@maccarr32Nie wiem co masz po instalowane w systemie ale co możesz sam robić ale raczej problem leży po stronie centrali mogą zrobić reset portu.
Aby uruchomić te polecenia związane z siecią w oknie wiersza polecenia
- W polu wyszukiwania na pasku zadań wpisz ciąg Wiersz polecenia, naciśnij i przytrzymaj (lub kliknij prawym przyciskiem myszy) pozycję Wiersz polecenia, a następnie wybierz polecenie Uruchom jako administrator > Tak.
- W wierszu polecenia uruchom następujące polecenia we wskazanej kolejności, a następnie sprawdź, czy problem z połączeniem został rozwiązany:
- Wpisz ciąg netsh winsock reset i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg netsh int ip reset i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /release i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /renew i naciśnij klawisz Enter.
- Wpisz ciąg ipconfig /flushdns i naciśnij klawisz Enter.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@Anonim
Zrobiłem jak pan kazał i dalej to samo ;/
nie mam juz pomysłu co by mogło pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@maccarr32Tak jak napisałem wcześniej nie jest problem po twojej stronie a przeciążonej centrali . Zostało jeszcze podłączonych kilku klientów i taki jest efekt a co do zerwania umowy to Ci się opłaca spore koszty lepiej się pytaj lepiej zostać do samego końca.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@Anonim do konca umowy jeszcze 17 miesiecy takze srednio bedzie na takim internecie wytrzymac.
ma pan jakis sposób by zmobilizować Orange do pracy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@maccarr32To jest bardzo ich ciężko zmobilizować dopóki Ci działa nie rozłącza to nic nie zrobisz. Jak miałem Neostradę to z takim czymś walczyłem ponad miesiąc
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=187ms TTL=249
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=592ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=847ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=377ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=330ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=353ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=153ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=236ms TTL=249
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=479ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=193ms TTL=249
Upłynął limit czasu żądania.
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=1003ms TTL=249
Odpowiedź z 212.77.98.9: bajtów=32 czas=928ms TTL=249
Upłynął limit czasu żądania.
Upłynął limit czasu żądania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@maccarr32Jeszcze jedno czy nie masz wiszącej aktualizacji do 10.0.16299.547 bo masz teraz 10.0.16299.492 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Utrata Pakietów Orange LiveBox 2.0
@Anonim Aktualizacji modemu ? nie nie mam gdy sprawdzam pisze ze mam aktualne i nie moge zaktualizowac.