- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
Po wiadomości, że naprawią gdzieś za tydzień straciłem wiarę, że odzyskam internet, ale się zmiłowali, bo internet już wrócił. Na prawdę nie wierzyłem, że tak szybko to naprawią.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
@Paluszeg skoro była to awaria masowa, to musieli działać szybko bo ludzie by ich "zjedli"...😁
Pojedynczym przypadkiem by się tak mocno nie przejęli, wtedy mogłoby to potrwać...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
@slav72 dobrze prawisz. Jakby masówka trwała tydzień to by chyba na centrale z widłami i pochodniami poszli. Co inaczej pojedyncza usterka...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
@Paluszeg świetnie, że usterka została naprawiona. Owocnego korzystania z internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
U mnie też od wczorajszego wieczora mam ten sam problem czyli czerwoną diodę na routerze FB 3.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
@Windowv2 zgłaszałeś na infolinii, czacie problem ze światełkiem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Uszkodzony kabel światłowodowy
@Windowv2 ale co Maks powiedział?
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »