- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości internetu
Witam posiadam neostradę "do 10Mb/s". Zazwyczaj prędkość internetu oscylowała w granichach 4 czy 5Mb/s (download) a od kilku dni spadła poniżej 2Mb/s. Prędkość sprawdzałem za pomocą speed test. Czym to może być spowodowane? Mój kolega mieszkający kilka domów dalej też ma podobny spadek prędkości (filmy na youtube ledwo chodza w 720p). Dzwoniąc na infolinię Pani proponowała zresetować router czy też usunąć historię w przeglądarce... oraz zaznaczała że winowajcą może być pogoda.
Pozostaje tylko to zgłosić żeby technik przyjechał sprawdzić czy czekać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości internetu
Prędkość internetu spowalnia w określonych godzinach czy przez cały dzień utrzymuje się ta sama??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości internetu
Spróbuj zresetować modem, oczyścić historię przeglądaia jak to proponuje konsultantka (technik z BOK). Zrób też test prędkości w różnych porach dnia - jeśli w ciągu całej doby prędkość wynosi 2 mb/s to możesz próbować to reklamować. Jeśli spadek prędkości występuje w określonych porach - popołudniowych i wieczornych jest to naturalne - obciążenie sieci.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości internetu
Tak więc pozostaje zgłosić problem do BOK. Być może wspólna konfiguracja ustawień Internetu z technikiem pomoze Ci rozwiązać Twój problem. Pozdrawiam.