- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, od 2 tygodni prędkość mojego internetu spadła do 2,4 Mb/s. Posiadam Funbox 2.0 i internet do 10 Mb/s.
Parametry łącza:
Resetowałem FunBox 2.0 już kilka razy ale to nie pomaga
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@gosia6922Zgłaszaj problem do BOK lub przez konto Mój Orange linia jest do naprawy ponad 500 błędów na godzinę to sporo .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@gosia6922Zgłaszaj problem do BOK lub przez konto Mój Orange linia jest do naprawy ponad 500 błędów na godzinę to sporo .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości - Funbox 2.0
Zgłoszone, do jutra mają naprawić
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości - Funbox 2.0
Dobra, zresetowałem FunBox-a 3 dni temu i od tamtej pory 0 błędów , ale prędkość bez zmian - termin naprawy do 28.11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Spadek prędkości - Funbox 2.0
@gosia6922 Czy Twój problem został rozwiązany i czy któraś z powyższych podpowiedzi vdsl2 okazały się pomocne? Jeżeli tak, to zachęcam Cię do oznaczenia jednej z nich jako rozwiązanie. Ułatwi to innym użytkownikom odnalezienie właśnie Twojego tematu i szybsze rozwiązanie problemu