- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
Witam
Od jakiegoś czasu zmagam się z problemem przekoszmarnego pingu, mam internet 10mb/s i rozumiem, że kokosów nie będzie, ale mam już dość oglądania filmów w 360p i niemożliwości zagrania w gry online, czy nawet porozmawiania z przyjaciółmi przez komunikator. Skoki występują średnio co parenaście sekund, ale na ogół 3-5 razy w ciągu minuty jest skok. Bywa różnie czasem jest to skok z 80 do 150ms, ale również do 1000ms i więcej czasem. Są to wyniki po kablu, to co się dzieje na wifi to już nie wspomnę, bo jest parę razy gorzej... Niezależnie od pory, bo tak samo jest o 13.00 22.00 czy 4.00 w nocy.
Rozmawiałem już chyba z 5 konsultantami i nikt nie potrafił mi pomóc
-resetowałem modem do ustawień fabrycznych - nic
- wymieniałem kable od ethernetu i od DSL - nic
- sprawdzałem na róznych urządzeniach - nic
Nie wiem już do kogo mam się zwrócić o pomoc skoro "pomoc" nie pomaga, dlatego proszę tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
@Rysiek64 stabilnego pingu w gach nikt nie gwarantuje (żaden Operator), być może linia przeciążona, inna sprawa jak stare są kable internetu do centrali, pewnie z 15 lat mają, nie liczył bym na poprawę czy naprawę tego parametru, jak internet działa stabilnie to technik nic nie poradzi, daj statystyki z modemu od Orange, resetowanie nic ni nie da, tak na marginesie, zrób certyfikowane testy szybkości i wtedy zgłoszenie zrób > https://pro.speedtest.pl/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
@Rysiek64Tu masz identyczny problem. Zerknij..
https://nasz.orange.pl/t5/Internet-domowy/Problemy-z-pingiem-w-grach/m-p/245277#U245267
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
@Anonim Dobra gry grami, jestem w stanie to zrozumieć, bo serwery mogą być oddalone, czyli nie pozostało mi nic innego jak dzwonić i zgłaszać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
Wyniki masz w normie, bo umowa do 10Mb/s pobieranie i do 1Mb/s wysyłanie, raczej nic nie wywalczysz, dając ten test do załącznika przy zgłoszeniu, jak będą gorsze wyniki pobierani i wysyłania, mniejsze niż w regulaminie, to co innego, ping nie jest gwarantowany, ten niski.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
@Anonim Jeszcze dodam że sąsiad mieszkający 2 domy dalej nie ma żadnych problemów z łączem. Jak mi wysyłał speedtest to ping miał 25ms download 8.5mb/s i upload 1mb/s. Dlatego jestem w stanie myśleć że to coś nie tak z puszką bezpośrednio do mojego domu. Pingu nie gwarantują, ale gwarantują stały internet, który nie przerywa nagle, a mi jak wypierdzieli do 5000ms raz na jakis czas to korzystanie z internetu no nie istnieje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
@Rysiek64 trzeba się przyjrzeć łączu jak w tamtym temacie...rozłożyć na czynniki pierwsze i naprawić co się da. Zacznij od analizy we własnym domu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Skaczący ping
@Rysiek64 jeśli puszka na zewnątrz nie tak, to można zgłoszenie zrobić, przerwy w internecie monitoruje Orange, więc łatwo to sprawdzą, poproś o diagnostykę łącza, mogą to zdalnie zrobić, jak będzie coś nie tak, to technik się zjawi.
Tak na marginesie zrób certyfikowane testy jak ping masz 500 😉